Gå til innhold

Medisin.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 av 10 får vektøkning, hvorfor bytte?

Anonymkode: c8158...901

Hva mener du? Jeg vil prøve noe nytt. 

stjernestøv
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 av 10 får vektøkning, hvorfor bytte?

Mener du det er stor sannsynlighet for vektøkning?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hvis det stemmer at 1 av 10 opplever vektøkning betyr jo det at 9 av 10 ikke gjør det. Verdt et forsøk synes jeg. :) 

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lillemus skrev:

Hvis det stemmer at 1 av 10 opplever vektøkning betyr jo det at 9 av 10 ikke gjør det. Verdt et forsøk synes jeg. :) 

Ja jeg og :) Er klar for forandring jeg nå. 

Skrevet
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Inntil 1 av 10 får vektøkning. Det er ikke sikkert 1 av 10 engang får det. Og om 1 av 10 får det så er det 90% sannsynlig at man ikke får det. Jeg er enig med Lillemus i at det er verdt et forsøk. Om du opplever vektøkning så har du jo ihvertfall prøvd.

AnonymBruker
Skrevet

1 av 10 som bruker Fluoxetin får vektnedgang, litt rart da å bytte til en medisin der 1 av 10 får vektøkning, vis du mener at den medisinen du bruker er grunnen til at du er overvektig. Var bare derfor jeg lurte 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

1 av 10 som bruker Fluoxetin får vektnedgang, litt rart da å bytte til en medisin der 1 av 10 får vektøkning, vis du mener at den medisinen du bruker er grunnen til at du er overvektig. Var bare derfor jeg lurte 

Det er ikke Fluoxetin som gir henne vektøkning nå.

stjernestøv
Skrevet
18 minutter siden, Trine skrev:

Inntil 1 av 10 får vektøkning. Det er ikke sikkert 1 av 10 engang får det. Og om 1 av 10 får det så er det 90% sannsynlig at man ikke får det. Jeg er enig med Lillemus i at det er verdt et forsøk. Om du opplever vektøkning så har du jo ihvertfall prøvd.

Ja det er verdt å prøve :) Å håper jeg får prøve. 

stjernestøv
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er risperdal og seroquel jeg vil  bytte ut. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...