Gå til innhold

jeg dreies mot venstre når jeg går.

Anbefalte innlegg

uendeliglevende

Jeg var kjempesyk med ufattelig hodesmerte og feber i 3 døgn for 2 uker siden. I dag når jeg gikk til lokalbutikken, gikk jeg ukontrolert mot venstre, og jeg gikk i grøfta og måtte hele tiden rette meg opp til rett frem, men det dreide til venstre mot grøfta. Er noen her inne kjent med dette?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du bør gå til legen snarest! Jeg vet ikke hva det er du feiler, men mine to første tanker er at det kan dreie seg om enten 1) at du har fått et lite drypp, og 2) at det kan dreie seg om en form for virus på balansenerven. Det kan selvsagt ha helt andre årsaker også, jeg er ikke lege så jeg vet ikke.

I tilfelle det skulle dreie seg om nr 1, er det viktig at du kommer deg fortere enn svint til legen. Ring i morgen og be om en akuttime samme dag. Ikke gi deg før du har fått en skikkelig utredning hos spesialist.

Fortelle oss gjerne hvordan det går. Lykke til!

Anonymkode: 9f666...bcb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...