Gå til innhold

Seroquel.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Lurer på å ta 200 mg seroquel? Har tatt 150 mg men er like gira, energiene herjer inni meg. Var på dagsenteret og innom mine foreldre, burde ikke gjøre to ting på en dag. Tåler ikke 300 mg seroquel, da får jeg hjertebank. Men vet ikke om jeg får det av 200 mg, uansett er det vel ikke farlig? Huttemegtu for et liv! Klarer snart ikke mer av andres energier. 

stjernestøv
Skrevet

Ser endel lys som blinker også,luer på hvem de er og hva de vil. Nei tok femti mg seroquel til,får se...

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ser endel lys som blinker også,luer på hvem de er og hva de vil. Nei tok femti mg seroquel til,får se...

Syntes du skal bestille legetime ASAP.

Anonymkode: a483e...450

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du skal bestille legetime ASAP.

Anonymkode: a483e...450

Skal til lege neste uke,men vet ikke når. 

Skrevet
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Skal til lege neste uke,men vet ikke når. 

Du kan vel ringe og si at nå er du såpass dårlig at du må få time så fort som overhodet mulig?

stjernestøv
Skrevet
38 minutter siden, Lillemus skrev:

Du kan vel ringe og si at nå er du såpass dårlig at du må få time så fort som overhodet mulig?

Han kommer ikke hit før neste uke, han holder til i nabo kommunen. Det er et privilegium her å snakke med lege. Og jeg har jo vært dårligere enn nå. 

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor blir jeg så gira av å være med folk? Gira og sliten på samme tid, dårlig. Er det de energiene? Er det flere som har det sånn?

Skrevet

Hvorfor blir jeg så gira av å være med folk? Gira og sliten på samme tid, dårlig. Er det de energiene? Er det flere som har det sånn?

Jeg blir bare sliten. Og det har ingen ting med såkalte energier å gjøre.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, slabbedask skrev:

Jeg blir bare sliten. Og det har ingen ting med såkalte energier å gjøre.

Ok. Jeg sa til ei i dag at jeg ble dårlig etter jeg hadde vært der, men hun mente det var bra jeg kom meg ut. Treffer jo folk da. 

stjernestøv
Skrevet

Ånei disse energiene, jeg er så gira og så sliten. Er det like greit å ta 200 mg seroquel med en gang i kveld?

Skrevet

Ånei disse energiene, jeg er så gira og så sliten. Er det like greit å ta 200 mg seroquel med en gang i kveld?

Hvorfor velger du å øke Seroquel og ikke Risperdal? 

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

Hvorfor velger du å øke Seroquel og ikke Risperdal? 

Det er jo seroquel jeg skal sove på, og risperdal i høy dose fikk jeg høyt serum av. Vil ha latuda, ellers slutter jeg på alt. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Det er jo seroquel jeg skal sove på, og risperdal i høy dose fikk jeg høyt serum av. Vil ha latuda, ellers slutter jeg på alt. 

Forslag: du fikk avslag sist gang på Latuda, det er lenge siden. Jeg synes du skal skrape frem noen gode argumenter fremfor å trasse deg til noe. Du har en god sak, du har forsøkt nær sagt alt som er, et forsøk på Latuda virker logisk men du må skjerpe deg litt på den der holdningen din. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Forslag: du fikk avslag sist gang på Latuda, det er lenge siden. Jeg synes du skal skrape frem noen gode argumenter fremfor å trasse deg til noe. Du har en god sak, du har forsøkt nær sagt alt som er, et forsøk på Latuda virker logisk men du må skjerpe deg litt på den der holdningen din. 

Det er jo min holdning og det er mitt liv, hvis jeg vil bytte medisin er det opp til meg. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er jo min holdning og det er mitt liv, hvis jeg vil bytte medisin er det opp til meg. 

Nei,det er ikke det. Din psykiater er ikke en pølsebod du kan komme å legge inn en bestilling. Du kan komme med dine ønsker, dine tanker og din erfaring, men det er ikke opp til deg å bestemme hva du skal stå på. Derimot har du full rett til å takke nei til diverse forslag. Som på så mange andre områder i livet kommer man lengst ved å samarbeide. Dersom du legger frem saklige argumenter på hvorfor du bør gi Latuda et forsøk kan det godt være din psykiater er villig til å gi dette en sjanse. Trusler slik du kommer med: "jeg vil ha Latuda eller slutter jeg på alt" er tåpelig. Du kan langt bedre enn det der.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Nei,det er ikke det. Din psykiater er ikke en pølsebod du kan komme å legge inn en bestilling. Du kan komme med dine ønsker, dine tanker og din erfaring, men det er ikke opp til deg å bestemme hva du skal stå på. Derimot har du full rett til å takke nei til diverse forslag. Som på så mange andre områder i livet kommer man lengst ved å samarbeide. Dersom du legger frem saklige argumenter på hvorfor du bør gi Latuda et forsøk kan det godt være din psykiater er villig til å gi dette en sjanse. Trusler slik du kommer med: "jeg vil ha Latuda eller slutter jeg på alt" er tåpelig. Du kan langt bedre enn det der.

Skal jo spør om jeg kan få latuda da. 

stjernestøv
Skrevet
27 minutter siden, XbellaX skrev:

Hvilke argumenter kan jeg bruke da? At jeg vil prøve noe nytt,at den ikke påvirker serumet,at jeg ikke får sult følelse ?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hvilke argumenter kan jeg bruke da? At jeg vil prøve noe nytt,at den ikke påvirker serumet,at jeg ikke får sult følelse ?

Nå kommer du deg :-) At du vil forsøke noe nytt, ja jo men hvorfor.?Du har forsøkt mye uten spesielt godt resultat, et forsøk på Latuda har du vel egentlig ikke noe å tape på. Jeg synes det er et stort pluss at du bestemte deg for å lytte til legen i vinter og øke på Risperdal. Vektproblemet ditt er jo en av hovedgrunnene til at du ønsker å bytte, om jeg har forstått deg riktig. Få frem hvor vanskelig du synes dette er. Skriv deg en liste du kan ta med til legen, og lagre den på mobilen.

stjernestøv
Skrevet
27 minutter siden, XbellaX skrev:

Nå kommer du deg :-) At du vil forsøke noe nytt, ja jo men hvorfor.?Du har forsøkt mye uten spesielt godt resultat, et forsøk på Latuda har du vel egentlig ikke noe å tape på. Jeg synes det er et stort pluss at du bestemte deg for å lytte til legen i vinter og øke på Risperdal. Vektproblemet ditt er jo en av hovedgrunnene til at du ønsker å bytte, om jeg har forstått deg riktig. Få frem hvor vanskelig du synes dette er. Skriv deg en liste du kan ta med til legen, og lagre den på mobilen.

Takk😊. Får prøve å få frem ting. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk😊. Får prøve å få frem ting. 

Det er jeg sikker på du klarer, krysser fingrene for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...