AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 Skrevet 21. april 2016 Må man trappe sakte ned eller kan man bare slutte brått? Anonymkode: df6d2...469 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2016 Skrevet 21. april 2016 Om det er riktig at det ikke har effekt, kan en slutte brått. 0 Siter
tilstede Skrevet 21. april 2016 Skrevet 21. april 2016 43 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Om det er riktig at det ikke har effekt, kan en slutte brått. Betyr det at hvis en opplever seponeringsbesvær, så er det en positiv virkning av medisinen? Synes det er litt rart det du sier, for jeg har opplevd seponeringsbesvær mange ganger, men også på medisiner som jeg ikke kan se hadde noen virkning på meg. Hvordan kan en egentlig vite når en medisin for eksempel har 10 % virkning? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 Skrevet 21. april 2016 59 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Om det er riktig at det ikke har effekt, kan en slutte brått. Ok. Jeg har hatt effekt i starten av behandlingene. Men så har effekten gradvis forsvunnet. Anonymkode: df6d2...469 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.