Gå til innhold

Hun er en seriøs terapeut.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Mrs D skrev:

Jeg håper virkelig at du ikke var på kino og så filmen om Snåsamannen. :o Mye kan virke seriøst, men er ren humbug.

Så ikke filmen, men har lest en bok om snåsamannen. Har tro på han....virkelig. 

Hva får deg til å tro at hun er seriøs? Fordi hun sier det selv? Vær klar over at "terapeut" ikke er noen beskyttet tittel (selv om selv sier hun er "certified").

Jeg synes det er underlig i hvilken grad du godtar alt som legges ut på nettet som sant.

Annonse

stjernestøv
2 timer siden, Xtra skrev:

Hva får deg til å tro at hun er seriøs? Fordi hun sier det selv? Vær klar over at "terapeut" ikke er noen beskyttet tittel (selv om selv sier hun er "certified").

Jeg synes det er underlig i hvilken grad du godtar alt som legges ut på nettet som sant.

Hun har jo vært terapeut siden søtti tallet,og jeg syns hun virker seriøs. 

Hva mener du da, at folk på nettet lyger? Det tror jeg neppe, så jeg tror på det. Men kanskje hvis jeg ikke hadde opplevd ting selv, hadde jeg ikke trodd det. Til og med min sønn så lilla lys en natt, det var massivt og på vei inn til meg. Når det kom nær meg ble det til aliens, han prøvde å rope "mamma" men var paralysert. De rundt pleier å bli det ved alien kontakt, men han så det.

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun har jo vært terapeut siden søtti tallet,og jeg syns hun virker seriøs. 

Hva mener du da, at folk på nettet lyger? Det tror jeg neppe, så jeg tror på det. Men kanskje hvis jeg ikke hadde opplevd ting selv, hadde jeg ikke trodd det. Til og med min sønn så lilla lys en natt, det var massivt og på vei inn til meg. Når det kom nær meg ble det til aliens, han prøvde å rope "mamma" men var paralysert. De rundt pleier å bli det ved alien kontakt, men han så det.

Huff!  :(

"Folk på nettet" er ikke en ensartet gruppe. Mange på nettet lyver nok, ja. Noen synes det er fascinerende å legge ut løgner de vet at noen tror på eller elsker å lese om. 

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Xtra skrev:

Huff!  :(

"Folk på nettet" er ikke en ensartet gruppe. Mange på nettet lyver nok, ja. Noen synes det er fascinerende å legge ut løgner de vet at noen tror på eller elsker å lese om. 

Men denne terapeuten var en eldre dame, tror ikke hun lyver om det. Jeg har lyst å bli hypnotisert selv, tenker det hadde dukket opp mye da. 

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men denne terapeuten var en eldre dame, tror ikke hun lyver om det. Jeg har lyst å bli hypnotisert selv, tenker det hadde dukket opp mye da. 

Kan godt hende hun tror på det selv, jeg vet ikke hvor forstyrret hun er.

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Hun tror nok på det selv. Blir som å si at NHD lyver det, men han tror jo på psykiatrien han driver med. 

Det var en underlig og helt gal sammenligning. Jeg mener at hun kan tro på det selv om det er feil, fordi hun er forstyrret/psykotisk eller hva det heter. Å tro på vitenskap/forskningsbasert medisin blir selvsagt noe helt annet. 

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Xtra skrev:

Det var en underlig og helt gal sammenligning. Jeg mener at hun kan tro på det selv om det er feil, fordi hun er forstyrret/psykotisk eller hva det heter. Å tro på vitenskap/forskningsbasert medisin blir selvsagt noe helt annet. 

Jeg mener ikke det blir noe annet, denne terapeuten var ikke psykotisk og ikke de flere hundre hun har hypnotisert heller. Er psykologer som driver med regresjon til tidligere liv psykotiske?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...