stjernestøv Skrevet 21. april 2016 Skrevet 21. april 2016 Hvis du hypnotiserte noen og de hadde møter med aliens? Hypnotiserer du folk? Har du opplevd det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. april 2016 Forfatter Skrevet 21. april 2016 Denne terapeuten har masse erfaring. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2016 Skrevet 21. april 2016 Ja, jeg har drevet en del med hypnose. Mer tidligere da jeg arbeidet i poliklinikk. Jeg ville aldri ha hypnotisert en person som var/er psykotisk eller psykosenær. Derfor heller ingen "aliens" :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. april 2016 Forfatter Skrevet 22. april 2016 13 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Ja, jeg har drevet en del med hypnose. Mer tidligere da jeg arbeidet i poliklinikk. Jeg ville aldri ha hypnotisert en person som var/er psykotisk eller psykosenær. Derfor heller ingen "aliens" :-) Ok, spennende med hypnose. Da er det mange som er psykosenær, mange tusen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.