Gå til innhold

Anbefalte innlegg

34 minutes ago, tonie said:

Jeg hørte lite på Prince, men da David Bowie døde ble jeg lei meg på alvor. Musikk og store artister blir viktige identitetsmarkører, og musikk har det med å forsterke og feste seg til minner og bli en del av historien vår. Jeg har (dessverre) sjelden like sterke musikkopplevelser nå som da jeg var purung, men følelsene musikken vekket i meg da rører litt på seg nå også når jeg hører på gamle helter. Da Bowie døde våknet de med et rykk og kom tilbake med tenårskraft for noen dager. Så må man bare innse at nå er det over, nå kommer det ikke mer derfra. Og så er det den biten med at stadig flere helter forsvinner, og det begynner å bli litt stusselig og grått i rekkene som trasker videre. Ja, jeg tror mange blir triste på ordentlig selv om det er en litt annen slags sorg enn når et familiemedlem dør. 

Ja, jeg bør kanskje avstå fra mine avstumpede innspill.

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prince er / var klin umulig å finne på youtube. Det har ført til att jeg har hørt lite av han. Snyltelytter som jeg er, på alle de genrene jeg ikke samler på. Men kanskje jeg burde kjøpe noe. Hva velger man av Prince? Jeg liker selvfølglelig den Purple Rain, og sign of the times. Har han noe best of?

Anonymkode: 46549...fa8

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prince er / var klin umulig å finne på youtube. Det har ført til att jeg har hørt lite av han. Snyltelytter som jeg er, på alle de genrene jeg ikke samler på. Men kanskje jeg burde kjøpe noe. Hva velger man av Prince? Jeg liker selvfølglelig den Purple Rain, og sign of the times. Har han noe best of?

Anonymkode: 46549...fa8

Det er et dobbeltalbum "The hits/the B-sides" som jeg synes er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...