Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tidligere misbrukt Imovane, men klart å slutte. Nå har jeg skaffet ny medisin og tatt 11,25 i tre netter. Angrer meg at jeg har begynt fordi jeg vet av erfaring at jeg ikke klarer å slutte etter en stund.. Tror du jeg klarer å slutte nå uten større ubehag og lettere enn hvis jeg venter ennå lengre?

Anonymkode: fc45d...025

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har tatt 11,25 mg i fire netter ikke tre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde sluttet en lengre periode før disse fire dagene burde ikke det være noe problem å slutte, vil ikke ha tilvendt deg igjen så raskt. 

Anonymkode: cd430...a9e

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde sluttet en lengre periode før disse fire dagene burde ikke det være noe problem å slutte, vil ikke ha tilvendt deg igjen så raskt. 

Anonymkode: cd430...a9e

Ja jeg har vært uten noen uker før jeg begynte nå igjen.. Imovane har vært en sann forbannelse for meg lenge, og jeg er skuffa over meg selv at jeg skaffa meg ny forsyning nå igjen, _Vil_jo egentlig være uten. Men det er den rusen og roen som den gir meg da.. :-(

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har vært uten noen uker før jeg begynte nå igjen.. Imovane har vært en sann forbannelse for meg lenge, og jeg er skuffa over meg selv at jeg skaffa meg ny forsyning nå igjen, _Vil_jo egentlig være uten. Men det er den rusen og roen som den gir meg da.. :-(

Hvordan får du legen din til å lange deg dette dopet måned etter måned? Høres utrolig uansvarlig ut. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dess lengre du holder på, dess verre blir det å slutte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...