Gå til innhold

NHD - Lyrica

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg bestemmer ikke, men jeg tenker at det ikke er heldig for deg heller å skrive sånt.

Mange vil le, mange vil riste på hodet og påstå at du er syk, noen vil bli irritert å se på det som spam. Noen som allerede er syke vil bli engstelige.

Det medfører altså ingenting positivt for deg å skrive sånt, det er bare nedsider forbundet med det. Det blir litt som at svært få blir direkte glade for å få Jehovas Vitner på døra. Så mitt råd er at du skriver om noe annet.

Så alle er imot meg, det er det du sier? Får vel gi meg da ja. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så alle er imot meg, det er det du sier? Får vel gi meg da ja. 

Alle er nok ikke imot DEG, tror de fleste her tenker godt om deg og er glad i deg.

Men akkurat dette temaet tror jeg de fleste er imot.

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Alle er nok ikke imot DEG, tror de fleste her tenker godt om deg og er glad i deg.

Men akkurat dette temaet tror jeg de fleste er imot.

Aliens? Eller alt jeg står og tror på?

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det kan jeg ikke avsløre, men jeg har svaret :) 

Jeg vet Lotto-tallene, men det kan jeg ikke avsløre. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Jeg vet Lotto-tallene, men det kan jeg ikke avsløre. 

Nei de må du holde for deg selv ellers blir det ikke store premien ;) 

Skrevet
59 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg kan ikke slette og jeg er ikke redd, men jeg tenker at andre kan bli bekymret.

Sitter allerede med tinnfoliehatten på hodet under bordet. Best å være på den sikre siden. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei de må du holde for deg selv ellers blir det ikke store premien ;) 

Jeg vant jackpoten en gang, men da ble noen skapninger fra planeten Zorgerheim misunnelige og kom i en farkost laget av kreppapir, glassfiber og smuler og tok vinnerbongen. 

Er fortsatt bitter. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Jeg vant jackpoten en gang, men da ble noen skapninger fra planeten Zorgerheim misunnelige og kom i en farkost laget av kreppapir, glassfiber og smuler og tok vinnerbongen. 

Er fortsatt bitter. 

Nei sier du det du...synd for deg det der. 

Skrevet

Ikke mobb stjernestøv! Hun har rett til å ha sine egne meninger. Det har vi alle.

Når det gjelder kropp/psyke er jeg fremdeles litt i det blå.

Hva mener dere? Har vi en sjel og hva er i tilfelle en sjel? Hvis vi ikke har sjel, hva er vi da?

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Gondor skrev:

Ikke mobb stjernestøv! Hun har rett til å ha sine egne meninger. Det har vi alle.

Når det gjelder kropp/psyke er jeg fremdeles litt i det blå.

Hva mener dere? Har vi en sjel og hva er i tilfelle en sjel? Hvis vi ikke har sjel, hva er vi da?

Takk. Når de skriver sånt føler jeg meg ikke velkommen her. Men kan begrense bruken min sikkert, og mine åndelige tanker. 

Skrevet

Ikke ta deg nær av det Stjernestøv, du er en ressurs her. Du er stort sett blid og svarer alle. Liker deg jeg, men må innrømme att jeg aldri gidder se youtube filmene om det åndelige :)

Skrevet

Lyrica er akkuratt som å ta seg noen øl på styrten. Det merket jeg i dag. 3gangen jeg tar de, ble jo drita full. Nei dette blir ikke noe slager. Tror ikke jeg skal ta det noe mer.

stjernestøv
Skrevet
Den 23.4.2016 at 22.14, Inner self skrev:

Ikke ta deg nær av det Stjernestøv, du er en ressurs her. Du er stort sett blid og svarer alle. Liker deg jeg, men må innrømme att jeg aldri gidder se youtube filmene om det åndelige :)

Tusen takk :) Skal slutte med de youtube filmene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...