AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 DPS sier at jeg har psykose, jeg er sterkt uenig, hva skal jeg gjøre rett og slett? håper jeg får gode svar både fra NHD og dere andre Anonymkode: ac345...7f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 Det er vel klassisk at den som har psykose ikke er klar over det selv. Anonymkode: a54a5...65e 0 Siter
soleil Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 Du får spørre dem om hvorfor de mener du er det så kan du vurdere det ut fra det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: DPS sier at jeg har psykose, jeg er sterkt uenig, hva skal jeg gjøre rett og slett? håper jeg får gode svar både fra NHD og dere andre Anonymkode: ac345...7f5 Det kan vel ikke være så farlig hva dem tror, - eller diagnostiserer deg med (for den saks skyld). Du velger selv om du vil gå på medisiner eller ikke, de kan ikke tvinge i deg antipsykotika liksom dersom det var det du var redd for. Anonymkode: 455f4...0a7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: DPS sier at jeg har psykose, jeg er sterkt uenig, hva skal jeg gjøre rett og slett? håper jeg får gode svar både fra NHD og dere andre Anonymkode: ac345...7f5 Bare la dem ha sin tro,du har din. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 Det er dessverre slik med psykose at en ikke ser det selv. Realitetsbrist (feilaktig forståelse av verden) og manglende sykdomsinnsikt er typisk for psykose. Du må få dem til å forklare deg nøye hvorfor de mener at du har en psykose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.