AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 Er det vanlig å få journal uten epikrisen som er sendt til fastlegen? Jeg ba om journal. Tenk om det var en del av journalen som jeg feks mistet, da jeg åpnet den dum som jeg var ved postkassen. Og noen har funnet dette og lest og tolket i værste mening (jeg mener folk kan være ganske dømmende). Og att de som evnt fant det kan sette ut rykter om meg, slik att det er Anonymkode: a56b3...8f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 Man må be om journal med alle vedlegg, ellers er det visst ikke sikkert at alt er med. Har opplevd det samme selv. Anonymkode: a8f39...7a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 Hva er forskjell på journal og epikrise? Anonymkode: 7dcf9...56d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjell på journal og epikrise? Anonymkode: 7dcf9...56d Epikrise er en kortfattet oppsumering til henvisende lege, feks Fast Legen. Den inneholder gjerne diagnose og medisinering, og andre ting av interesse. En journal er det som psykiateren, og andre behandlere har skrevet om pasientens besøk, og symtomer, medisiner osv.. Anonymkode: a56b3...8f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig å få journal uten epikrisen som er sendt til fastlegen? Jeg ba om journal. Tenk om det var en del av journalen som jeg feks mistet, da jeg åpnet den dum som jeg var ved postkassen. Og noen har funnet dette og lest og tolket i værste mening (jeg mener folk kan være ganske dømmende). Og att de som evnt fant det kan sette ut rykter om meg, slik att det er Anonymkode: a56b3...8f9 Har du bedt om journal og fått den er det vel ingen grunn til å tenke at det mangler epikrise? Det er svært lite trolig at en epikrise har flagret i vei uten at du har merket noe til det. Og om så det mest skremmende og usannsynlige har skjedd så finnes det ingenting du kan gjøre med akkurat det. Anonymkode: 9ad21...01d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.