Gå til innhold

Hva vil "utenlandsk gjeng" si?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Det ender i borgerkrig... Kuluturrelativistene driter så jævlig på draget. Jeg blir ikke sjokkert en gang.

Anonymkode: 55a1e...f3f

Ja, det kan godt hende. Lite å gjøre noe med men.

Anonymkode: 3fd4c...7a0

AnonymBruker
9 timer siden, Wretch skrev:

Hva vil "utenlandsk gjeng" si?

Media sensurerer dette, men alle som ikke har papp mellom ørene visste med én gang at dette var negre og/eller muslimer. Vi begynner å kunne lese kodespråket til "vanlig media" nå. Og vi begynner å bli ordentlig forbanna.

Anonymkode: 45f1e...26b

9 timer siden, Wretch skrev:

Ingen som vet? Er dette nordmenn eller immigranter? For i norsk presse så står det ingenting om etnisitet, mens på Youtube-videoen bare står "utenlandsk", og det sier ikke noe med tanke på dette spørsmålet.

Jeg har sett usladdede bilder fra dette og det er en gjeng med afrikansk opprinnelse. Om de er født og oppvokst i Norge av afrikanske foreldre eller om de har kommet hit senere, vet jeg ikke.

Annonse

AnonymBruker
9 minutes ago, Wretch said:

Ja, men hva da? "Kaste ut de kriminelle"? Mennesker som er født i Norge?

Vi vet ikke om disse er født i Norge. De oppfører seg definivt ikke slik.

Man kan begynne med å snakke om dette offentlig og svinene bør utvises fra skolen.

Anonymkode: 8937e...d48

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Vi vet ikke om disse er født i Norge. De oppfører seg definivt ikke slik.

Man kan begynne med å snakke om dette offentlig og svinene bør utvises fra skolen.

Anonymkode: 8937e...d48

Ja, jeg sa man må begynne å snakke om det offentlig. Det er jeg helt enig i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...