Gå til innhold

Redd av det jeg skriver?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Bare lurer på om dere som sliter psykisk har blitt redd av det jeg skriver? 

Ifølge ISW skremmer jeg dere :( 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg lar være å lese meste parten av det du skriver. Det blir mye gjentakelse om medisiner, energier osv. Jeg blir ikke redd av det du skriver.

Anonymkode: 2193b...f8c

Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Overhodet ikke. Jeg kan ikke skjønne at noen tar dette snakket om aliens og alt det der alvorlig i det hele tatt, langt mindre blir redde av det.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Overhodet ikke. Jeg kan ikke skjønne at noen tar dette snakket om aliens og alt det der alvorlig i det hele tatt, langt mindre blir redde av det.

Det var godt det da.

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg lar være å lese meste parten av det du skriver. Det blir mye gjentakelse om medisiner, energier osv. Jeg blir ikke redd av det du skriver.

Anonymkode: 2193b...f8c

Ok. Bra du ikke blir redd. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutes ago, stjernestøv said:

Tror det bare er noen han finner på, for å få deg til å slutte.

Anonymkode: e5dc1...160

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det bare er noen han finner på, for å få deg til å slutte.

Ok. Han er vel lei. 

Skrevet
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei, jeg blir ikke redd. Men disse skriveriene virker bare psykt.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, slabbedask skrev:

Nei, jeg blir ikke redd. Men disse skriveriene virker bare psykt.

Ok, bra du ikke blir redd. 

Skrevet
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg blir redd for deg, for din psykiske helse og for menneskene rundt deg når du raljerer som værst. 

Jeg sliter ikke psykisk på noe vis selv, så det at jeg selv ikke blir redd er uten betydning.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg blir redd for deg, for din psykiske helse og for menneskene rundt deg når du raljerer som værst. 

Jeg sliter ikke psykisk på noe vis selv, så det at jeg selv ikke blir redd er uten betydning.

Ok. 

Skrevet

Stjernestøv:

Jeg tror som jeg skrev i går at det store flertallet ikke blir redde, men reagerer negativt av andre grunner, eventuelt blir bekymret for din helse. 

Men dette er et forum for psykiatri, og det betyr at mange her sliter med en psykisk sykdom. Noen kan derfor se på det du skriver som sannhet og bli engstelige (triggere). Det er uheldig. Er du ikke enig?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutes ago, issomethingwrong said:

Men dette er et forum for psykiatri, og det betyr at mange her sliter med en psykisk sykdom. Noen kan derfor se på det du skriver som sannhet og bli engstelige (triggere). Det er uheldig. Er du ikke enig?

Dette er bare noe du finner på, fordi du vil at hun skal slutte.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare noe du finner på, fordi du vil at hun skal slutte.

Er det nødvendig å gjenta deg selv?

Tror for øvrig jeg vet bedre enn deg hvorfor jeg skriver det jeg skriver.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, issomethingwrong said:

Tror for øvrig jeg vet bedre enn deg hvorfor jeg skriver det jeg skriver.

Kanskje det, men sannsynligvis så juger du.

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg synes det er bra at du stort sett kun poster innlegg om åndelighet på åpent forum og ikke på forum for psykiatri. For din egen del, så tror jeg det er bra om du ikke lar deg selv være opptatt av det åndelige hele tiden - men jeg synes også du har en selvfølgelig rett til å være den du er og gi uttrykk for ting du er opptatt av i et rimelig omfang.

stjernestøv
Skrevet
26 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Stjernestøv:

Jeg tror som jeg skrev i går at det store flertallet ikke blir redde, men reagerer negativt av andre grunner, eventuelt blir bekymret for din helse. 

Jeg ser jo på det som sannhet, det er ikke noe galt i det. 

Skrevet
25 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Stjernestøv:

Stjernestøv har den senere tiden stort sett postet den typen innlegg du er opptatt av på åpent forum og ikke forum for psykiatri, men unntak av de gangene hun har lurt på hva NHD mener om et bestemt fenomen.  Slik sett har hun tatt til seg NHDs oppfordring og da synes jeg det får være bra nok mht. å ta hensyn til andre brukere. En helt annen ting er at jeg tror det er lurt av henne å ikke bruke altfor mye tid på dette temaet, men dette er jo noe hun selv må få lov til å bestemme.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes det er bra at du stort sett kun poster innlegg om åndelighet på åpent forum og ikke på forum for psykiatri. For din egen del, så tror jeg det er bra om du ikke lar deg selv være opptatt av det åndelige hele tiden - men jeg synes også du har en selvfølgelig rett til å være den du er og gi uttrykk for ting du er opptatt av i et rimelig omfang.

Ok. Ja jeg er jo bare meg selv. 

Skrevet

Blir ikke skremt på egen vegne, men synes det er skremmende folk kan bruke livet på å leve og tro noe som ikke er virkelig. Glad mine psykoser er tidsbegrenset ... 

Mener ikke noe vondt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...