AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 Skrevet 24. april 2016 Det jeg blir lei av er når du snakker om de åndelige greiene dine og evnene dine. De andre greiene du skriver om synes jeg er helt greit. Anonymkode: 2193b...f8c 0 Siter
Høstløv Skrevet 24. april 2016 Skrevet 24. april 2016 For meg kan du skrive, hva du vil, jeg velger selv, hva jeg vil lese. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 24. april 2016 Forfatter Skrevet 24. april 2016 18 minutter siden, Høstløv skrev: For meg kan du skrive, hva du vil, jeg velger selv, hva jeg vil lese. Ja skulle tro resten av gjengen også kunne velge selv, er kanskje en tvangstanke at de MÅ lese det. 0 Siter
Trine Skrevet 24. april 2016 Skrevet 24. april 2016 9 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja skulle tro resten av gjengen også kunne velge selv, er kanskje en tvangstanke at de MÅ lese det. Hahaha....ja, det tror jeg du har rett i 1 Siter
Madelenemie Skrevet 24. april 2016 Skrevet 24. april 2016 Den 4/23/2016 at 11.48, stjernestøv skrev: Bare lurer på om dere som sliter psykisk har blitt redd av det jeg skriver? Ifølge ISW skremmer jeg dere Hei! Jeg føler ikke at jeg sliter psykisk, men jeg svarer likevel. Jeg blir ikke skremt, men jeg syns du skriver om kjedelige ting, derfor svarer jeg sjeldnere i trådene dine enn jeg skulle ønsket. Jeg har ikke så mye å komme med, det er litt fremmedland for meg om du skjønner:-)? Men jeg liker deg :-) og ofte svarene dine til andre:-) når du skriver forståelig og jeg henger med:-) 1 Siter
stjernestøv Skrevet 24. april 2016 Forfatter Skrevet 24. april 2016 9 minutter siden, Madelenemie skrev: Hei! Jeg føler ikke at jeg sliter psykisk, men jeg svarer likevel. Jeg blir ikke skremt, men jeg syns du skriver om kjedelige ting, derfor svarer jeg sjeldnere i trådene dine enn jeg skulle ønsket. Jeg har ikke så mye å komme med, det er litt fremmedland for meg om du skjønner:-)? Men jeg liker deg :-) og ofte svarene dine til andre:-) når du skriver forståelig og jeg henger med:-) Ok, skjønner den :-) Jeg liker deg også :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. april 2016 Skrevet 24. april 2016 (endret) 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok, skjønner den :-) Jeg liker deg også :-) bra Endret 24. april 2016 av Madelenemie 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 Skrevet 24. april 2016 Jeg synes det skulle vært rom for alle her, men det er det ikke. Jeg kan ikke fordra urettferdighet. Anonymkode: e8681...73f 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.