Gå til innhold

Er du stolt over hva du har fått til i livet?

Er du stolt over hva du har fått til i livet?  

7 stemmer

1. 1. Er du stolt over hva du har fått til i livet?

• Ja
      1
    • Nei
      6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Jeg er ikke spesielt stolt over noe jeg har fått til. Jeg er stolt over sønnen min, men det er det jo han som har fått til :)

Men jeg er litt stolt over den jeg er: lite fordomsfull, glad/positiv, ønsker andre godt, ganske snill. Jeg sier ganske fordi jeg har integritet og lar meg ikke tråkke på tærne (takk pappa).

Anonymkode: 750bd...b71

AnonymBruker

Jeg er vel stolt over att jeg har stilt opp såppass som jeg har gjort for en forelder,  som fikk en funksjonshemning. Men det skulle jo egentlig bare mangle. Men det er da i allefall litt produktivt....

Også er jeg stolt over platesamlingen min, den er stor, men jeg kjenner ikke noen i RL som er interessert i samme musikk.

Ellers er jeg glad for att jeg ikke roter til økonomien min, slik mine venner har gjort. De har bipolar og borderline, og har ingen verdens ting igjenn, grunnet luksusfellenoppførsel.. Selv om de før eide alt man trenger.

Anonymkode: 2af6c...0da

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ellers er jeg glad for att jeg ikke roter til økonomien min, slik mine venner har gjort. De har bipolar og borderline, og har ingen verdens ting igjenn, grunnet luksusfellenoppførsel.. Selv om de før eide alt man trenger.

Er det vanlig ved bipolar og borderline?

Anonymkode: 630e2...7e0

Annonse

6 minutter siden, Wretch skrev:

Det viktigste er å prøve.

Jeg vet ikke jeg. Føler at når man har fått til noe så er det det folk ser. De ser ikke at jeg ikke fikk det til inni meg. Så når det omsider sier stopp så forventer folk at man raskt er på bena igjen. Man har jo fått det til før. Mens egentlig har man aldri fått det til, man har bare stått i helvetet fordi det forventes.

1 minute ago, Trine said:

Jeg vet ikke jeg. Føler at når man har fått til noe så er det det folk ser. De ser ikke at jeg ikke fikk det til inni meg. Så når det omsider sier stopp så forventer folk at man raskt er på bena igjen. Man har jo fått det til før. Mens egentlig har man aldri fått det til, man har bare stått i helvetet fordi det forventes.

Ja, men da vet du jo det med deg selv, at du kan være stolt, selv om andre kanskje ikke er enig, men det er jo det du snakker om i den andre tråden, at man ikke skal bry seg om hva andre mener.

4 minutter siden, Wretch skrev:

Ja, men da vet du jo det med deg selv, at du kan være stolt, selv om andre kanskje ikke er enig, men det er jo det du snakker om i den andre tråden, at man ikke skal bry seg om hva andre mener.

Men jeg syns ikke jeg fikk det til noe bra å være i jobb så da er det jo ikke noe å være stolt av.

2 minutes ago, Trine said:

Men jeg syns ikke jeg fikk det til noe bra å være i jobb så da er det jo ikke noe å være stolt av.

Nei det er jo greit nok det, det med å være stolt eller ikke er bare helt subjektivt, jeg bare sier at det er bedre enn hva jeg har prestert, fordi det er vilje det går på etter min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...