Gå til innhold

Hva ville du stemt med valg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Wretch skrev:

Det er vel ikke noe gunstig for en selv å stemme FrP, når man er syk og trygdet. Men mindre man mener deres innvandringspolitikk veier opp, såklart.

Det er det som skjer. De lokker oss med denne frykten for innvandring fra muslimske land. Mange av de fattige som stemmer FRP er trygdet. Og så kan man se hva en fyr som han Leirstein mener om trygdede. Men jeg stemmer enda FRP, men det er pga korreksjon til PK eliten. Hadde FRP vært i stand til å få fullt flertall, vet jeg ikke om jeg hadde stemt på dem.

Du ser jo velgerne til Trump, det er på en måte samme velgermasse som FrP. Lavt utdannede, frustrerte mennesker.

PK eliten, har sin egen agenda, og jeg tror ikke samfunnet ville blitt noe bedre om SV og de sosialistene der, styrte. Heldigvis har vi ett noenlunde sobert Arbeiderparti her. De er ikke så slepphende som sosialdemokratene i sverige er. For meg pleier det å stå mellom AP og FRP, selv om mange sikkert ikke ser logikken.

Anonymkode: d280f...c6b

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er det som skjer. De lokker oss med denne frykten for innvandring fra muslimske land. Mange av de fattige som stemmer FRP er trygdet. Og så kan man se hva en fyr som han Leirstein mener om trygdede. Men jeg stemmer enda FRP, men det er pga korreksjon til PK eliten. Hadde FRP vært i stand til å få fullt flertall, vet jeg ikke om jeg hadde stemt på dem.

Du ser jo velgerne til Trump, det er på en måte samme velgermasse som FrP. Lavt utdannede, frustrerte mennesker.

PK eliten, har sin egen agenda, og jeg tror ikke samfunnet ville blitt noe bedre om SV og de sosialistene der, styrte. Heldigvis har vi ett noenlunde sobert Arbeiderparti her. De er ikke så slepphende som sosialdemokratene i sverige er. For meg pleier det å stå mellom AP og FRP, selv om mange sikkert ikke ser logikken.

Er det ikke først og fremst i AP disse du omtaler som PK sitter? Du ser det jo på språket til Jonas Gahr Støre, og før han Stoltenberg. Det er ikke spesielt klar tale. Mens ei strømpe fra SV snakker fra levra (det er nok grunnen til deres undergang).

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg pleier det å stå mellom AP og FRP, selv om mange sikkert ikke ser logikken.

Mange Frp-velgere er tidligere Ap-velgere. Tror Ap er det partiet Frp har hentet flest velgere fra.

Anonymkode: 7d542...e13

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det vel like greit å ikke stemme vel?

Nei, det er forskjell på hva du "sier" om du lar være å stemme i forhold til om du stemmer blankt. Om du stemmer blankt viser du at du bryr deg, men at du ikke er enig nok med noen av partiene til at du vil gi dem din stemme, om du ikke stemmer i det hele tatt viser du bare at du gir blaffen i alt og overhodet ikke bryr deg. Det er faktisk en forskjell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...