Annkarin Skrevet 24. april 2016 Skrevet 24. april 2016 Hvis man har vært svært manisk psykotisk, og helt mistet en måned av hukommelsen... Kan den plutselig komme tilbake i en drøm? hadde et grusomt mareritt og ting jeg leste fra journalen kom tilbake er helt satt ut 0 Siter
Annkarin Skrevet 24. april 2016 Forfatter Skrevet 24. april 2016 Jeg trodde jeg glemte alt fordi hjerneceller hadde dødd men nå lurer jeg på om jeg blokka det ut fordi det var for traumatisk 0 Siter
Annkarin Skrevet 24. april 2016 Forfatter Skrevet 24. april 2016 Kan man se MASSE mennesker som ikke fins i virkeligheten når man er psykotisk? Er det derfor man blir lagt på skjerma? kan man tro andre kler av en buksa, mens man gjør det selv? er første skritt at fremmedes ansikter blir til gjenkjente ansikter , for så at man ser masse folk som ikke fins? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 24. april 2016 Skrevet 24. april 2016 Jeg er ikke noen fagperson men jeg ville vært veldig skeptisk til alle minner som er "manet frem" fra underbevisstheten, enten det er drømmer, hypnose eller intens "terapi" fra prester eller psykologer. Det *kan* kanskje være ekte, men jeg ville ikke tatt det for god fisk. Jeg har aldri drømt noe som stemmer nøyaktig med virkeligheten, selv om drømmer har elementer fra livet mitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.