AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 Jeg ble iallfall prioritert veldig raskt på psyk legevakt da jeg sa jeg var sendt av Gud selv for å få vallergan og stoppe psykose Anonymkode: 528d8...eac 1 Siter
ISW Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble iallfall prioritert veldig raskt på psyk legevakt da jeg sa jeg var sendt av Gud selv for å få vallergan og stoppe psykose Anonymkode: 528d8...eac Unnskyld at jeg spør, men hvis Gud finnes, har han ikke foreskrivningsrett på medisiner selv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 4 minutter siden, issomethingwrong skrev: Unnskyld at jeg spør, men hvis Gud finnes, har han ikke foreskrivningsrett på medisiner selv? Han forklarte meg alt sånt da han kommuniserte med meg og ga innsikter, men husker ikke hvordan forklare detaljene Anonymkode: 528d8...eac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 It all made sense at the time... Anonymkode: 528d8...eac 0 Siter
Trine Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble iallfall prioritert veldig raskt på psyk legevakt da jeg sa jeg var sendt av Gud selv for å få vallergan og stoppe psykose Anonymkode: 528d8...eac Det var nok av andre årsaker enn du kanskje tror. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.