umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 Hvis man ikke tenker på muligheten for å forsvinne fra alt når man ikke får til å leve som man skal, hvordan kan man da klare å forholde seg til verden. Jeg får det ikke til og sliter med ikke å gjøre dumme ting. Jeg synes det er vanskelig å ikke kjenne det som jeg ødelegger alt... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 22 minutter siden, umakenverdt skrev: Hvis man ikke tenker på muligheten for å forsvinne fra alt når man ikke får til å leve som man skal, hvordan kan man da klare å forholde seg til verden. Jeg får det ikke til og sliter med ikke å gjøre dumme ting. Jeg synes det er vanskelig å ikke kjenne det som jeg ødelegger alt... Hva mener du med dumme ting? Får ikke til livet jeg heller 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Hva mener du med dumme ting? Får ikke til livet jeg heller Dårlige ting som jeg ikke skal gjøre, ikke konstruktive ting Trenger noen håndterbare tanker.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 Kanskje tenke mindre, gjøre mer? Anonymkode: 3da1c...8d0 1 Siter
Høstløv Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 Jeg tror det er fint å ha en plan for hver dag, slik at dagene ikke bare søles bort, da blir livet så meningsløst. 1 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje tenke mindre, gjøre mer? Anonymkode: 3da1c...8d0 Ja, men hvordan tenker jeg mindre? Jeg kjenner meg som en veldig stor byrde. Har lyst til å lære meg å takle dette! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 11 minutter siden, umakenverdt skrev: Dårlige ting som jeg ikke skal gjøre, ikke konstruktive ting Trenger noen håndterbare tanker.. Er ikke særlig konstruktiv jeg heller Nei det er ikke lett, det er lettere å legge seg ned og bli liggende. Ikke møte verden der ute. Kommer du deg ut da? 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 7 minutter siden, Høstløv skrev: Jeg tror det er fint å ha en plan for hver dag, slik at dagene ikke bare søles bort, da blir livet så meningsløst. Jeg har jo ting jeg gjør, men jeg blir overveldet av så små ting. Og jeg føler meg så slem og som jeg fortjener straff når jeg ikke får gjort det jeg har planlagt. Er ikke så flink til å finne mening i livet mitt, men det er jo min feil da. 0 Siter
Høstløv Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 32 minutter siden, umakenverdt skrev: Jeg har jo ting jeg gjør, men jeg blir overveldet av så små ting. Og jeg føler meg så slem og som jeg fortjener straff når jeg ikke får gjort det jeg har planlagt. Er ikke så flink til å finne mening i livet mitt, men det er jo min feil da. Jeg har en plan for hver dag, men det er ikke alltid at jeg greier å utføre det jeg hadde planlagt, men det blir aldri en krise, inn imellom er det en utfordring bare å overleve denne dagen, neste dag kan være mye bedre og det gir meg nytt mot. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 15 minutter siden, Høstløv skrev: Jeg har en plan for hver dag, men det er ikke alltid at jeg greier å utføre det jeg hadde planlagt, men det blir aldri en krise, inn imellom er det en utfordring bare å overleve denne dagen, neste dag kan være mye bedre og det gir meg nytt mot. Jeg synes det er så vanskelig, det kjennes ut som det er krise når jeg ikke greier å utføre det jeg hadde planlagt. Har ikke lyst at noen skal måtte være i nærheten da... 0 Siter
Trine Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 2 timer siden, umakenverdt skrev: Hvis man ikke tenker på muligheten for å forsvinne fra alt når man ikke får til å leve som man skal, hvordan kan man da klare å forholde seg til verden. Jeg får det ikke til og sliter med ikke å gjøre dumme ting. Jeg synes det er vanskelig å ikke kjenne det som jeg ødelegger alt... Alle gjør dumme ting. Det er menneskelig å ikke få til alt. Kanskje du kan prøve å tenke at verden går videre selv om du ikke får til alt det du gjerne skulle fått til. Om man aldri skal gjøre dumme ting så kan man ikke gjøre noen ting, det er alltid en mulighet for at man driter seg litt ut. Jeg tror ingen andre ser på det som en krise at du ikke får til alt du har planlagt. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 15 minutter siden, Trine skrev: Alle gjør dumme ting. Det er menneskelig å ikke få til alt. Kanskje du kan prøve å tenke at verden går videre selv om du ikke får til alt det du gjerne skulle fått til. Om man aldri skal gjøre dumme ting så kan man ikke gjøre noen ting, det er alltid en mulighet for at man driter seg litt ut. Jeg tror ingen andre ser på det som en krise at du ikke får til alt du har planlagt. Det er så mye jeg ikke får til. I dag har jeg ødelagt mye etter jeg kom hjem. Jeg gjorde noe dumt, jeg burde gjort bedre, annerledes... Det er ikke rom for å feile livet, siden jeg ikke skal forsvinne fra det. 0 Siter
Trine Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 4 minutter siden, umakenverdt skrev: Det er så mye jeg ikke får til. I dag har jeg ødelagt mye etter jeg kom hjem. Jeg gjorde noe dumt, jeg burde gjort bedre, annerledes... Det er ikke rom for å feile livet, siden jeg ikke skal forsvinne fra det. Du kan forsvinne fra det, men da vil mange mennesker bli triste. det er rom for å feile, det er bare du som ikke tillater deg selv å gjøre det. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 7 minutter siden, Trine skrev: Du kan forsvinne fra det, men da vil mange mennesker bli triste. det er rom for å feile, det er bare du som ikke tillater deg selv å gjøre det. Det kan ikke være et alternativ å forsvinne, jeg vil ikke at mine nærmeste skal oppleve det. Men det kjennes som jeg feiler livet og da vet jeg ikke hva jeg kan gjøre. Jeg feiler mye og vet det, men å feile alt sammen vet jeg ikke hvordan jeg skal håndtere. 0 Siter
Trine Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 3 minutter siden, umakenverdt skrev: Det kan ikke være et alternativ å forsvinne, jeg vil ikke at mine nærmeste skal oppleve det. Men det kjennes som jeg feiler livet og da vet jeg ikke hva jeg kan gjøre. Jeg feiler mye og vet det, men å feile alt sammen vet jeg ikke hvordan jeg skal håndtere. Nei, det kan egentlig ikke det, men for meg kan det hjelpe å tenke at muligheten er der. På den måten syns jeg det er lettere å komme seg igjennom dagene. Du feiler jo ikke i alt. Du har en jobb, leilighet, familie, venner og du gir andre mye. Du er smart og snill. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 3 minutter siden, Trine skrev: Nei, det kan egentlig ikke det, men for meg kan det hjelpe å tenke at muligheten er der. På den måten syns jeg det er lettere å komme seg igjennom dagene. Du feiler jo ikke i alt. Du har en jobb, leilighet, familie, venner og du gir andre mye. Du er smart og snill. Jeg også har tenkt på det som litt trygt at muligheten er der, men det er ikke reelt at jeg bare kan forsvinne. Jeg kan ikke leve i en "drømmeverden" der det er en reell mulighet at det ikke påvirker andre. Jeg leier en leilighet, det er ingen prestasjon. Jeg er takknemlig for min familie og mine venner som faktisk orker å bruke tid sammen med meg av og til. Jeg er også takknemlig for jobben min og at kollegene mine er snille mot meg. Men jeg feiler i det å leve. 0 Siter
Trine Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 28 minutter siden, umakenverdt skrev: Jeg også har tenkt på det som litt trygt at muligheten er der, men det er ikke reelt at jeg bare kan forsvinne. Jeg kan ikke leve i en "drømmeverden" der det er en reell mulighet at det ikke påvirker andre. Jeg leier en leilighet, det er ingen prestasjon. Jeg er takknemlig for min familie og mine venner som faktisk orker å bruke tid sammen med meg av og til. Jeg er også takknemlig for jobben min og at kollegene mine er snille mot meg. Men jeg feiler i det å leve. Du lever jo enda, da har du ikke feilet i det å leve. Du klarer jo å betale husleie, ikke alle som får til det. du klarer også å betale regninger og handle mat. Jeg tror ikke det er snakk om at de "orker". Snu heller litt på det, de er heldige for at du orker å bruke tid på dem, til tross for at du har det tungt. Kollegene dine er snille mot deg fordi de liker deg. Jeg tror jeg kan forstå hva du mener med at du feiler i det å leve. Jeg føler også at jeg feiler på det området. Men du gjør mye bra og du gir mye så jeg syns ikke du feiler. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 9 minutter siden, Trine skrev: Du lever jo enda, da har du ikke feilet i det å leve. Du klarer jo å betale husleie, ikke alle som får til det. du klarer også å betale regninger og handle mat. Jeg tror ikke det er snakk om at de "orker". Snu heller litt på det, de er heldige for at du orker å bruke tid på dem, til tross for at du har det tungt. Kollegene dine er snille mot deg fordi de liker deg. Jeg tror jeg kan forstå hva du mener med at du feiler i det å leve. Jeg føler også at jeg feiler på det området. Men du gjør mye bra og du gir mye så jeg syns ikke du feiler. Jeg vet ikke hvordan man kan bli kvitt opplevelsen av at man feiler livet, når man ikke klarer å prestere på det man gjør. I dag har jeg også brutt avtale med meg selv Jeg vet jeg er egoistisk, men sliter med å se hvilke tråder jeg skal følge, jeg blir helt overveldet. 0 Siter
Trine Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 26 minutter siden, umakenverdt skrev: Jeg vet ikke hvordan man kan bli kvitt opplevelsen av at man feiler livet, når man ikke klarer å prestere på det man gjør. I dag har jeg også brutt avtale med meg selv Jeg vet jeg er egoistisk, men sliter med å se hvilke tråder jeg skal følge, jeg blir helt overveldet. Jeg har egentlig ingen gode råd til deg, men egoistisk er du ihvertfall ikke. Håper du klarer å finne en måte å akseptere deg selv på. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 19 minutter siden, Trine skrev: Jeg har egentlig ingen gode råd til deg, men egoistisk er du ihvertfall ikke. Håper du klarer å finne en måte å akseptere deg selv på. Det var kanskje dumt av meg å starte denne tråden, jeg er bare litt ut av meg. Takk, jeg får prøve å ta meg sammen og få tankene litt bort. Jeg håper på å få sove i natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.