umakenverdt Skrevet 25. april 2016 Forfatter Skrevet 25. april 2016 19 minutter siden, Trine skrev: Jeg har egentlig ingen gode råd til deg, men egoistisk er du ihvertfall ikke. Håper du klarer å finne en måte å akseptere deg selv på. Det var kanskje dumt av meg å starte denne tråden, jeg er bare litt ut av meg. Takk, jeg får prøve å ta meg sammen og få tankene litt bort. Jeg håper på å få sove i natt. 0 Siter
Trine Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 14 minutter siden, umakenverdt skrev: Det var kanskje dumt av meg å starte denne tråden, jeg er bare litt ut av meg. Takk, jeg får prøve å ta meg sammen og få tankene litt bort. Jeg håper på å få sove i natt. Jeg syns ikke det var dumt av deg å starte denne tråden. Jeg håper også du får sove i natt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 9 timer siden, umakenverdt skrev: Ja, men hvordan tenker jeg mindre? Jeg kjenner meg som en veldig stor byrde. Har lyst til å lære meg å takle dette! 9 timer siden, umakenverdt skrev: Ja, men hvordan tenker jeg mindre? Jeg kjenner meg som en veldig stor byrde. Har lyst til å lære meg å takle dette! Jeg kjenner ikke deg, annet enn at du gir et visst "inntrykk" her inne gjennom det du skriver. Tenke mindre, som i tanker man ikke vil ha, gjør man gjerne om man er for sliten til det, om man engasjerer seg i noe som gir positivt påfyll og om man slutter å forsøke la være å tenke Jeg har derfor tro på følgende for "overtenkere": mye aktivitet (positivt ladet) som gjør én kroppslig sliten, frivillig arbeid hvor eneste kravet er å bidra med å være til nytte. Frivillig arbeid kan feks være som besøksvenn, støttekontakt, aktivitetshjelper for funksjonshemmede, hjelper ved ulike aktiviteter for barn, arbeid med dyr o.l. Dette er arbeid hvor du kun "måles" i å være noe for noen og det er svært givende. Din følelse av å være en byrde vil vike for en følelse av å være til nytte for noen. Ditt arbeid vil "lønnes" med smil og takknemlighet og dette vil være tilbakemeldinger som ikke gir grunn til å tenke tanker som som jeg klarer ikke presterere på høyde med, jeg er ikke til nytte osv. Dette er ting som kan gjøres på fritid, om du er i arbeid. Anonymkode: 3da1c...8d0 1 Siter
frosken Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 9 timer siden, umakenverdt skrev: Det er så mye jeg ikke får til. I dag har jeg ødelagt mye etter jeg kom hjem. Jeg gjorde noe dumt, jeg burde gjort bedre, annerledes... Det er ikke rom for å feile livet, siden jeg ikke skal forsvinne fra det. Jo, det er rom for å feile - og det er godt å vite at du har tatt bestemmelsen om å ikke skulle forsvinne uansett hvor vanskelig du har det. Av og til gjør du dumme ting. Heldigvis gir morgendagen en ny mulighet for bedre valg. Håper du fikk sove i natt :-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.