Gå til innhold

Er det greit at læreren flørter med elever?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder voksenopplæring. Læreren er kjekk og damene faller for han. Han er en damemagnet. Jeg synes det er smigrende med flørt, men problemet er at jeg blir firelsket. Det er ikke så greit for mannen er gift og har barn. Hvorfor gjør han dette? Fordi han liker damer, for å skape en hyggelig stemning eller for å styrke sitt ego? Det som i utgangspunktet er hyggelig er ikke så hyggelig når han gjør det med utvalgte elever. Det virker som han rangerer damene etter utseende og gir dem oppmerksomhet deretter. 

Anonymkode: 47af8...7cc

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder voksenopplæring. Læreren er kjekk og damene faller for han. Han er en damemagnet. Jeg synes det er smigrende med flørt, men problemet er at jeg blir firelsket. Det er ikke så greit for mannen er gift og har barn. Hvorfor gjør han dette? Fordi han liker damer, for å skape en hyggelig stemning eller for å styrke sitt ego? Det som i utgangspunktet er hyggelig er ikke så hyggelig når han gjør det med utvalgte elever. Det virker som han rangerer damene etter utseende og gir dem oppmerksomhet deretter. 

Dette er ikke bare ugreit, det er uakseptabelt. Det er heller ikke lov å bruke jobben for å sjekke opp damer.

Å skaffe seg personlige fordeler gjennom egen stilling er forbudt ved lov.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Janus30 skrev:

Dette er ikke bare ugreit, det er uakseptabelt. Det er heller ikke lov å bruke jobben for å sjekke opp damer.

Å skaffe seg personlige fordeler gjennom egen stilling er forbudt ved lov.

Jeg tror ikke han sjekker de opp så vidt jeg vet. Tror ikke han vil risikere å miste jobb og kone. Men problemet er jo at flere damer faller for han og jeg blir sjalu når han flørter med andre. Litt sykt for jeg er jo ikke kona hans engang likevel blir jeg sjalu. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...