AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 Det gjelder voksenopplæring. Læreren er kjekk og damene faller for han. Han er en damemagnet. Jeg synes det er smigrende med flørt, men problemet er at jeg blir firelsket. Det er ikke så greit for mannen er gift og har barn. Hvorfor gjør han dette? Fordi han liker damer, for å skape en hyggelig stemning eller for å styrke sitt ego? Det som i utgangspunktet er hyggelig er ikke så hyggelig når han gjør det med utvalgte elever. Det virker som han rangerer damene etter utseende og gir dem oppmerksomhet deretter. Anonymkode: 47af8...7cc 0 Siter
Janus30 Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjelder voksenopplæring. Læreren er kjekk og damene faller for han. Han er en damemagnet. Jeg synes det er smigrende med flørt, men problemet er at jeg blir firelsket. Det er ikke så greit for mannen er gift og har barn. Hvorfor gjør han dette? Fordi han liker damer, for å skape en hyggelig stemning eller for å styrke sitt ego? Det som i utgangspunktet er hyggelig er ikke så hyggelig når han gjør det med utvalgte elever. Det virker som han rangerer damene etter utseende og gir dem oppmerksomhet deretter. Anonymkode: 47af8...7cc Dette er ikke bare ugreit, det er uakseptabelt. Det er heller ikke lov å bruke jobben for å sjekke opp damer. Å skaffe seg personlige fordeler gjennom egen stilling er forbudt ved lov. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 Skrevet 25. april 2016 1 time siden, Janus30 skrev: Dette er ikke bare ugreit, det er uakseptabelt. Det er heller ikke lov å bruke jobben for å sjekke opp damer. Å skaffe seg personlige fordeler gjennom egen stilling er forbudt ved lov. Jeg tror ikke han sjekker de opp så vidt jeg vet. Tror ikke han vil risikere å miste jobb og kone. Men problemet er jo at flere damer faller for han og jeg blir sjalu når han flørter med andre. Litt sykt for jeg er jo ikke kona hans engang likevel blir jeg sjalu. Anonymkode: 47af8...7cc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.