AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 Psykisk pest befengt . Jeg har forandret meg. Mistet min verdighet . Kjenner meg lett foraktet .. Nullet ut. Min stemme og argumentasjon er bare mistenksomhet og kverulens og fiendtlighet. Redd det er sant . Var oss fastlege og det var så fælt , han så på meg med sinne og forakt . Ja har nok fortjent . Kjente jeg krympet meg. Tror forresten jeg fremkalte dette gjennom egen holdning og forsvarsposisjon . Jeg ventet på angrep . Nå ligger jeg og fryser i sengen . Anonymkode: 9181b...3b1 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykisk pest befengt . Jeg har forandret meg. Mistet min verdighet . Kjenner meg lett foraktet .. Nullet ut. Min stemme og argumentasjon er bare mistenksomhet og kverulens og fiendtlighet. Redd det er sant . Var oss fastlege og det var så fælt , han så på meg med sinne og forakt . Ja har nok fortjent . Kjente jeg krympet meg. Tror forresten jeg fremkalte dette gjennom egen holdning og forsvarsposisjon . Jeg ventet på angrep . Nå ligger jeg og fryser i sengen . Anonymkode: 9181b...3b1 Forsøk å vær litt med familien din i kveld, kanskje det kan varme deg. Har du begynt på AP? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 FL så ikke på deg med sinne og forakt. FL så på deg som en pasient. Til og med min lege, som har måttet tåle mange hypokondriske besøk av meg, er jeg sikker på att ikke forakter meg... Anonymkode: f1a9d...547 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.