Gå til innhold

Hvis du kunne gå tilbake i tid?

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Xtra skrev:

Enig, man bruker alt for mye  energi på å være misfornøyd med den man er i dag, og slik har det egentlig bestandig vært. Det er litt deprimerende å tenke på. Det er heller ikke veldig oppløftende å tenke på at jeg om ti år har forandret meg så mye at jeg da vil synes 2016-utgaven av meg var fantastisk. ;) 

Jeg er HELT enig! :):) 

Fortsetter under...

Annonse

5 timer siden, morsan skrev:

Jeg skulle ønske jeg hadde vært mer fornøyd med utseende og vekt for fx 15 år siden, fremfor da å ønske meg ytterligere 10 år tilbake i tid i så henseende. Jeg prøver å overbevise meg selv (uten alltid å lykkes) med å tenke at om ti år vil jeg tenke på hvor fantastisk jeg så ut i 2016! :) 

Ja, den tanken er jo til å bli deprimert av... Men er så enig.

Annonse

AnonymBruker
Just now, Høstløv said:

Nei. vi snakket om dette:

"Et meningsfylt liv med jobb, familie, venner, reiser og hobbies "

Det var det jeg opprinnelig snakket om, men så sa du "Det kommer vel an på innsatsen.", og da tenkte jeg du snakket om at man fortjente trygd hvis innsatsen for å unngå det var bra nok.

Anonymkode: e6d7c...89c

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var det jeg opprinnelig snakket om, men så sa du "Det kommer vel an på innsatsen.", og da tenkte jeg du snakket om at man fortjente trygd hvis innsatsen for å unngå det var bra nok.

En kan spørre seg selv: hvilken innsats gjør jeg og hvilke forventninger har jeg i forhold til det å ha eller få:

" Et meningsfylt liv med jobb, familie, venner, reiser og hobbies "

AnonymBruker
56 minutes ago, Høstløv said:

En kan spørre seg selv: hvilken innsats gjør jeg og hvilke forventninger har jeg i forhold til det å ha eller få:

" Et meningsfylt liv med jobb, familie, venner, reiser og hobbies "

Har det noe å si for hvorvidt man fortjener trygda? Er det som spiller noen rolle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...