Gå til innhold

Får kanskje latuda.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Jeg ville jo begynne nå, men det var jo ikke sikkert jeg fikk dem :( Forstår at det er kjipt å betale så mye for medisiner. 

Har tenkt på fedmeoperasjon her og. Håper truxal blir bedre enn seroquel da, får prøve. 

Ja det er kjipt. Får håpe du får begynne på medisinen raskt. Lykke til !

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, får prøve truxal. Den minste dosen kostet tusen, skulle jeg har høyere dose ble det dyrere. 

Truxal koser den tusen kr månendn?

Anonymkode: 8a232...877

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, tilstede skrev:

Ja det er kjipt. Får håpe du får begynne på medisinen raskt. Lykke til !

Jo takk. Kunne ta ihvertfall en mnd. Kjipt. 

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Truxal koser den tusen kr månendn?

Nei, det var minste dosen latuda det. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei, det var minste dosen latuda det. 

Ok, dyrt da.

stjernestøv
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, dyrt da.

Ja var det og sku jeg opp i dose ble det dyrere. 

stjernestøv
Skrevet

Nei ble så skuffa over det refusjons greiene :( Men får bare vente å se. 

AnonymBruker
Skrevet

Mener du selv at du har schizofreni og ikke schizoaffektiv?  For du kan vel ikke ha begge deler da schizoaffektiv er en blanding av schizofreni og stemningslidelse. 

Anonymkode: aca30...096

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du selv at du har schizofreni og ikke schizoaffektiv?  For du kan vel ikke ha begge deler da schizoaffektiv er en blanding av schizofreni og stemningslidelse. 

Anonymkode: aca30...096

Vet ikke jeg, bare stolte på den utredningen som ble gjort. Tok jo tester osv, noe jeg aldri har gjort her. Men jeg må jo bare høre på legen. Men fungerer de med schizoaffektiv bedre enn de med schizofreni da?

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg forstår det ikke. Det er jo så mange forskjeller i helsevesenet og psykiatrien, så mange ulike meninger. Hvem skal man stole på ? Har mest lyst å slutte på medisiner, ingen har dem har sett meg helt uten medisiner. 

Begge lidelsene det her er snakk om er veldig alvorlige psykiatriske diagnoser. Derfor gir det ingen mening i å slutte med medisinene for å se hvordan du blir, for derved å finne riktig diagnose. Begge lidelsene har vel heller ikke så ulik type medisinering å snakke om. Tenk litt på det du stjernestøv.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, tilstede skrev:

Begge lidelsene det her er snakk om er veldig alvorlige psykiatriske diagnoser. Derfor gir det ingen mening i å slutte med medisinene for å se hvordan du blir, for derved å finne riktig diagnose. Begge lidelsene har vel heller ikke så ulik type medisinering å snakke om. Tenk litt på det du stjernestøv.

Ja får tenke på det. Har bare vært så sint i dag, får bare lyst å slutte med alt. De forstår jo ikke en dritt, har det jo ikke bra men det tar de ikke på alvor. Bare fordi jeg snakket om energier er jeg frisk liksom, men energiene gjør meg jo syk. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja kan jo snakke om bare overvekten med fastlegen. Ja han sa "Hver gang vi kommer her ser det fint ut" . "Ja det er samboeren min det" sa jeg. Han må jo alltid rydde og vaske litt til de kommer, selv driter jeg i hvordan det ser ut. Vasker ikke bare fordi det kommer en lege. 

Jeg legger merke til at du skriver « kan jo » ganske ofte. Jeg skulle ønske du tok i bruk det sinne du føler nå til å si « skal » :)

Endret av Nicklusheletida
stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg legger merke til at du skriver « kan jo » ganske ofte. Jeg skulle ønske du tok i bruk det sinnet du føler nå til å si « skal » :)

Alt er kan jo og kanskje med meg...

Nicklusheletida
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Alt er kan jo og kanskje med meg...

Ja, det vet jeg og det er det bare du som kan endre på :)

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det vet jeg og det er det bare du som kan endre på :)

Hm, jada. 

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja får tenke på det. Har bare vært så sint i dag, får bare lyst å slutte med alt. De forstår jo ikke en dritt, har det jo ikke bra men det tar de ikke på alvor. Bare fordi jeg snakket om energier er jeg frisk liksom, men energiene gjør meg jo syk. 

Hvorfor er det friskt å snakke om energier? Trodde det var motsatt?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det friskt å snakke om energier? Trodde det var motsatt?

Sykepleieren sa jo noen leger tolket det som evner, det tror jeg han legen gjorde i dag. Jeg fortalte at jeg tok inn andres energi, tanker,smerter og følelser. Sa jeg ble dårlig av det. Han sa absolutt ingenting på det, bare "Ja". Burde vært glad, men jeg blir så frustrert når jeg er dårlig. Og så blir det til at jeg tenker, hvis jeg har evner hvorfor tar jeg medisiner? Vil ikke ha dem da. 

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren sa jo noen leger tolket det som evner, det tror jeg han legen gjorde i dag. Jeg fortalte at jeg tok inn andres energi, tanker,smerter og følelser. Sa jeg ble dårlig av det. Han sa absolutt ingenting på det, bare "Ja". Burde vært glad, men jeg blir så frustrert når jeg er dårlig. Og så blir det til at jeg tenker, hvis jeg har evner hvorfor tar jeg medisiner? Vil ikke ha dem da. 

Da jeg tok inn andres vemmelse for meg fikk jeg økt abilify og det hjalp 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

Da jeg tok inn andres vemmelse for meg fikk jeg økt abilify og det hjalp 

Han sa jeg skulle fortsette med 2 mg risperdal, de vil jeg skal bare ha det sånn. Det er bare en jobb for dem, de bryr seg ikke om hvordan jeg har det. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Hvordan vet du at det er andres energier du tar inn og ikke bare at du tror det er andres energier?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...