Gå til innhold

Får kanskje latuda.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Trine skrev:

Hvordan vet du at det er andres energier du tar inn og ikke bare at du tror det er andres energier?

Jeg føler det sånn. Og legen sa ikke det var sykt, da må det være evner da. 

Skrevet
57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg føler det sånn. Og legen sa ikke det var sykt, da må det være evner da. 

Det må jo ikke det. Den legen høres jo ikke særlig oppegående ut.

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, Trine skrev:

Det må jo ikke det. Den legen høres jo ikke særlig oppegående ut.

Tror de gjør det for å være snill med meg. Han så jo på supernatural og. 

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror de gjør det for å være snill med meg. Han så jo på supernatural og. 

Det er mange som ser på supernatural, det betyr ingenting. Kanskje han sier det for at du ikke skal føle deg syk. Jeg vet ikke, men uansett så har du det jo ikke bra. Syns du skal begynne på DPS igjen.

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Trine skrev:

Det er mange som ser på supernatural, det betyr ingenting. Kanskje han sier det for at du ikke skal føle deg syk. Jeg vet ikke, men uansett så har du det jo ikke bra. Syns du skal begynne på DPS igjen.

Ja mulig det, at han ikke vil jeg skal føle meg syk. Men blir jo syk av de energiene, var det jeg prøvde å si i går. Ja tror jeg dropper hele fact team, det hjelper ikke uansett. 

Skrevet
15 timer siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren sa jo noen leger tolket det som evner, det tror jeg han legen gjorde i dag. Jeg fortalte at jeg tok inn andres energi, tanker, smerter og følelser. Sa jeg ble dårlig av det. Han sa absolutt ingenting på det, bare "Ja".

Nå skal ikke jeg være full av fordommer, men hvis legen er polsk slik du skrev, kan det jo tenkes at han ikke helt forsto hva du forsøkte å fortelle.  Jeg synes ikke du skal ta hans manglende kommentarer som et tegn på at han tolker det som noe positivt. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Nå skal ikke jeg være full av fordommer, men hvis legen er polsk slik du skrev, kan det jo tenkes at han ikke helt forsto hva du forsøkte å fortelle.  Jeg synes ikke du skal ta hans manglende kommentarer som et tegn på at han tolker det som noe positivt. 

Ja mulig han ikke forstod hva jeg sa, han spurte jo "Har du mye energi"? når jeg snakket om det. Vil helst ha norske leger jeg. Han er vel her for å tjene penger, har jo familie i Polen. 

Skrevet
13 timer siden, stjernestøv skrev:

Og legen sa ikke det var sykt, da må det være evner da. 

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja mulig han ikke forstod hva jeg sa, han spurte jo "Har du mye energi"? når jeg snakket om det.

Nettopp.  Derfor synes jeg ikke du skal tolke hans (manglende) reaksjon som et bevis på at plagene dine er "evner" eller noe annet positivt.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Nettopp.  Derfor synes jeg ikke du skal tolke hans (manglende) reaksjon som et bevis på at plagene dine er "evner" eller noe annet positivt.

Men det var to andre der, sykepleieren og en tåpelig lege student som ikke hilste på meg en gang. De sa ingenting, tror sykepleieren tror det er evner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...