Gå til innhold

Hvor mange kaker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, påskelilje skrev:

Det ble en veldig fin dag! Været var ikke på vår side, det var jo litt dumt med regn det meste av dagen, men det ble et par nesten-oppholdspauser, slik at vi fikk tatt noen bilder ute. Konfirmanten strålte hele dagen, solte seg i glansen som dagens midtpunkt, og fikk mange gode ord fra alle vi som er glade i henne :-)

Så hyggelig:-) Konfirmasjonen er en påminning om at en del av oss har skrevet på dol i maaange år nå. Jeg husker nemlig godt tråden om da konfirmanten ikke ville ta på seg ordentlige klær da dere skulle i kirken da hun var i 4-5 (?) års alderen;-)

påskelilje
7 timer siden, frosken skrev:

Så hyggelig:-) Konfirmasjonen er en påminning om at en del av oss har skrevet på dol i maaange år nå. Jeg husker nemlig godt tråden om da konfirmanten ikke ville ta på seg ordentlige klær da dere skulle i kirken da hun var i 4-5 (?) års alderen;-)

Ja, årene flyr! Dattera er blitt ei flott ungdomsjente! Hun har fremdeles meget høyt temperament, og det går ofte en kule varmt hjemme hos oss også nå for tiden, men på litt andre områder enn påkledning... Vi klarer heldigvis som oftest å fokusere på de sterke og varme sidene hennes, og det gjorde nok godt å høre om dette en hel dag på søndag :-)

Som mor blir jeg utrolig glad og rørt når jeg ser og hører minner fra barnet var lite, opplever hvordan hun er omsluttet av mennesker som er glad i henne, og også det å formidle våre ord til henne gjennom taler og sang... Det ble en fin dag <3

Madelenemie
13 timer siden, påskelilje skrev:

Det ble en veldig fin dag! Været var ikke på vår side, det var jo litt dumt med regn det meste av dagen, men det ble et par nesten-oppholdspauser, slik at vi fikk tatt noen bilder ute. Konfirmanten strålte hele dagen, solte seg i glansen som dagens midtpunkt, og fikk mange gode ord fra alle vi som er glade i henne :-)

Hei!

Så hyggelig å lese:-)

Og var kakebordet bra:-) glede for øyne og lyst for smaksløkene?

sender deg mail:-)

påskelilje
29 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Så hyggelig å lese:-)

Og var kakebordet bra:-) glede for øyne og lyst for smaksløkene?

sender deg mail:-)

Kakebordet ble veldig flott! Vi spiser mye kaker i vår familie når det er fest, og et par av dem gikk veldig fort unna :-) VI har fryst ned resten av gulrotkaka, men har en del rester i kjøleskapet nå som vi må få spist opp i løpet av i dag og i morgen. Regner med at vi inviterer noen naboer inn i kveld.

Har sendt deg svar :-)

Madelenemie
18 minutter siden, påskelilje skrev:

Kakebordet ble veldig flott! Vi spiser mye kaker i vår familie når det er fest, og et par av dem gikk veldig fort unna :-) VI har fryst ned resten av gulrotkaka, men har en del rester i kjøleskapet nå som vi må få spist opp i løpet av i dag og i morgen. Regner med at vi inviterer noen naboer inn i kveld.

Har sendt deg svar :-)

oi:-)

Inviterer du naboer på kake, du er nå rar da;)

Noe så rart har jeg aldri gjort, puh ;)

Annonse

6 timer siden, påskelilje skrev:

Ja, årene flyr! Dattera er blitt ei flott ungdomsjente! Hun har fremdeles meget høyt temperament, og det går ofte en kule varmt hjemme hos oss også nå for tiden, men på litt andre områder enn påkledning... Vi klarer heldigvis som oftest å fokusere på de sterke og varme sidene hennes, og det gjorde nok godt å høre om dette en hel dag på søndag :-)

Som mor blir jeg utrolig glad og rørt når jeg ser og hører minner fra barnet var lite, opplever hvordan hun er omsluttet av mennesker som er glad i henne, og også det å formidle våre ord til henne gjennom taler og sang... Det ble en fin dag <3

Jeg blir alltid så glad når du skriver at det går så ba med jenta:-) Noen unger blir født med mer utfordrende temperament enn andre, og denne jenta har jo ikke akkurat hatt noen tendens til å være den som gir seg først i en diskusjon -så jeg ser for meg at dere muligens kan ha noen travle år foran dere;-)

5 timer siden, Madelenemie skrev:

oi:-)

Inviterer du naboer på kake, du er nå rar da;)

Noe så rart har jeg aldri gjort, puh ;)

Etter konfirmasjon er det vanlig å be venner og naboer (spesielt de som kanskje ga gave, men ikke var bedt i hovedselskapet) til restelag med kakene som ble igjen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...