AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 1 time siden, FGT skrev: Medisiner bør en ikke bare ta hvis en er dårlig humør, ulykkelig , kjærlighetssorg for å nevne noe. Bare hvis det er en kronisk lidelse eller tilstand inn i bildet. Det fleste ganger må en gjøre noe forandringer i livet, ikke medisiner. mener jeg. da. Det er ingen endring i livet som gjør det bedre. Det er ikke alt som kan endres. Jeg kan heller ikke endre på at jeg engang begynte på medisiner. Men jeg kan slutte. Anonymkode: d3ddb...d72 0 Siter
tilstede Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen endring i livet som gjør det bedre. Det er ikke alt som kan endres. Jeg kan heller ikke endre på at jeg engang begynte på medisiner. Men jeg kan slutte. Anonymkode: d3ddb...d72 Eller du kan gå til legen din og se om der er andre medisiner du kan prøve ut, som kanskje kan virke bedre, ev. mindre bivirkninger. Kanskje du kan kutte en av medisinene dine om du går på flere, det trenger ikke være så enten-eller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 Selv om jeg ønsker å kutte ut alt på en gang, så kommer jeg nok til å ta det gradvis. Anonymkode: d3ddb...d72 0 Siter
tilstede Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg ønsker å kutte ut alt på en gang, så kommer jeg nok til å ta det gradvis. Anonymkode: d3ddb...d72 Bra. Og snakk med legen din før du gjør det. Om han ikke er enig så vet han i hvert fall om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.