Gå til innhold

Jeg må innse at jeg er frisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FGT skrev:

Medisiner bør en ikke bare ta  hvis en er dårlig humør, ulykkelig , kjærlighetssorg for å nevne noe.  Bare hvis det er  en kronisk lidelse eller tilstand inn i bildet.  Det fleste ganger må en gjøre noe forandringer i livet, ikke medisiner. mener jeg. da.

Det er ingen endring i livet som gjør det bedre. Det er ikke alt som kan endres. Jeg kan heller ikke endre på at jeg engang begynte på medisiner. Men jeg kan slutte.

Anonymkode: d3ddb...d72

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen endring i livet som gjør det bedre. Det er ikke alt som kan endres. Jeg kan heller ikke endre på at jeg engang begynte på medisiner. Men jeg kan slutte.

Eller du kan gå til legen din og se om der er andre medisiner du kan prøve ut, som kanskje kan virke bedre, ev. mindre bivirkninger. Kanskje du kan kutte en av medisinene dine om du går på flere, det trenger ikke være så enten-eller.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg ønsker å kutte ut alt på en gang, så kommer jeg nok til å ta det gradvis.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg ønsker å kutte ut alt på en gang, så kommer jeg nok til å ta det gradvis.

Bra. Og snakk med legen din før du gjør det. Om han ikke er enig så vet han i hvert fall om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...