Annkarin Skrevet 27. april 2016 Forfatter Skrevet 27. april 2016 Husker fra marerittsflashbacket mitt grusomt Tankeekko ekko ekko blodsukkerprøve ble til kreftprøve... Folk sa blubb blubb... hadde jeg drept noen? Klærne mine falt av masse masse mennesker/andre pasienter jeg trodde var skuespillere... det spennende spillet hadde blitt til et mareritt og jeg greide ikke våkne for jeg var våken andre måned i strekk! Så sovnet jeg... Og våknet... Men marerittet holdt fremdeles på. Så forvirret og blubb blubb. 0 Siter
Annkarin Skrevet 27. april 2016 Forfatter Skrevet 27. april 2016 Jeg lurer på om en manisk psykose kan vare i evigheter , at man aldri kommer ut av det, det er skrekken 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 1 minutt siden, Annkarin skrev: Husker fra marerittsflashbacket mitt grusomt Tankeekko ekko ekko blodsukkerprøve ble til kreftprøve... Folk sa blubb blubb... hadde jeg drept noen? Klærne mine falt av masse masse mennesker/andre pasienter jeg trodde var skuespillere... det spennende spillet hadde blitt til et mareritt og jeg greide ikke våkne for jeg var våken andre måned i strekk! Så sovnet jeg... Og våknet... Men marerittet holdt fremdeles på. Så forvirret og blubb blubb. Sånn har jeg aldri hatt det, så har jeg ikke vært psykotisk? Det var jo åndelig og ufo osv. Det er det jeg tror nå, de tror det er evner. Så hvorfor skal jeg ta medisiner da? 0 Siter
Trine Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Latuda. Jo jeg sa jeg ville kjøpe dem selv til jeg fikk dem, men da sa de det var ikke sikkert jeg fikk dem. Og da måtte jeg bytte medisin igjen. Ja, da må du enten betale selv eller bytte igjen. 0 Siter
Annkarin Skrevet 27. april 2016 Forfatter Skrevet 27. april 2016 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Sånn har jeg aldri hatt det, så har jeg ikke vært psykotisk? Det var jo åndelig og ufo osv. Det er det jeg tror nå, de tror det er evner. Så hvorfor skal jeg ta medisiner da? Jeg er ganske sikker på at det er psykose når du tror aliens fra UFO har operert på deg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 7 minutter siden, Trine skrev: Ja, da må du enten betale selv eller bytte igjen. Va da faen så vanskelig det skulle være å få latuda da, for en vits! Holder sikkert ikke det LEGEN skriver heller, han er sikkert ikke noe psykiater. Får nok ikke latuda jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 2 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg er ganske sikker på at det er psykose når du tror aliens fra UFO har operert på deg Ja men jeg tror jo det også nå, men er jo ikke psykotisk? 0 Siter
Annkarin Skrevet 27. april 2016 Forfatter Skrevet 27. april 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja men jeg tror jo det også nå, men er jo ikke psykotisk? Du tror det ennå fordi vrangforestillingen har ikke blitt motbevist 0 Siter
Trine Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Va da faen så vanskelig det skulle være å få latuda da, for en vits! Holder sikkert ikke det LEGEN skriver heller, han er sikkert ikke noe psykiater. Får nok ikke latuda jeg. I såfall kan du prøve å få fastlegen til å søke om det. Noen medisiner er det vanskelig å få, av ulike årsaker. Jeg har nettopp vært igjennom søknad om to ulike medisiner. Jeg valgte å begynne på dem før jeg fikk godkjenning fordi jeg anså det som bortkastet tid å vente på godkjenning. Men det blir litt anderledes for deg. Veldig dumt om du begynner på dem også må du bytte igjen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 3 minutter siden, Annkarin skrev: Du tror det ennå fordi vrangforestillingen har ikke blitt motbevist Å? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 2 minutter siden, Trine skrev: I såfall kan du prøve å få fastlegen til å søke om det. Noen medisiner er det vanskelig å få, av ulike årsaker. Jeg har nettopp vært igjennom søknad om to ulike medisiner. Jeg valgte å begynne på dem før jeg fikk godkjenning fordi jeg anså det som bortkastet tid å vente på godkjenning. Men det blir litt anderledes for deg. Veldig dumt om du begynner på dem også må du bytte igjen. Ok. Kan jo få hjelp fra dps, kan gå der istedenfor. Skulle ikke rotet meg borti det teamet. 1 Siter
Annkarin Skrevet 27. april 2016 Forfatter Skrevet 27. april 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Å? Jeg fikk en SMS som sa "Leave the shoes"., så jeg la igjen posen med sko på flyplassen ... spurte så han som sendte SMS hvorfor jeg skulle legge igjen skoene ... Dette var et par mnd senere, når jeg var frisk igjen. hsn skjønte ikke bæret, for han hadde aldri sendt en slik SMS jeg sjekket telefonen og ganske riktig, ingen slik SMS fantes... (Tlf jeg brukte i syden så var ingen nye SMS der etter jeg landet i Norge). Slik fikk jeg vrangforestillingen motbevist, men hadde jeg ikke spurt han, og sjekket Tlf ville jeg trodd den dag idag at jeh fikk en slik sms. på samme måte har du ikke fått motbevist dine vrsngforstillinger og tror på dem ennå selv om du ikke er aktivt psykotisk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 9 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg fikk en SMS som sa "Leave the shoes"., så jeg la igjen posen med sko på flyplassen ... spurte så han som sendte SMS hvorfor jeg skulle legge igjen skoene ... Dette var et par mnd senere, når jeg var frisk igjen. hsn skjønte ikke bæret, for han hadde aldri sendt en slik SMS jeg sjekket telefonen og ganske riktig, ingen slik SMS fantes... (Tlf jeg brukte i syden så var ingen nye SMS der etter jeg landet i Norge). Slik fikk jeg vrangforestillingen motbevist, men hadde jeg ikke spurt han, og sjekket Tlf ville jeg trodd den dag idag at jeh fikk en slik sms. på samme måte har du ikke fått motbevist dine vrsngforstillinger og tror på dem ennå selv om du ikke er aktivt psykotisk Sånn å forstå. Kan aldri få det motbevist jeg da. 0 Siter
Annkarin Skrevet 27. april 2016 Forfatter Skrevet 27. april 2016 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Sånn å forstå. Kan aldri få det motbevist jeg da. Jeg får aldri motbevist det som har med Gud å gjøre .. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 18 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg får aldri motbevist det som har med Gud å gjøre .. Nei vanskelig å motbevise åndelige ting. Men skal ikke skrive om det,folk her er drittlei av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.