Gå til innhold

Kan medisinene endre personligheten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke den jeg var. Tomhetsfølelse. Mer utadvendt, men mindre kritisk til det jeg sier. Det er så mange ting. Jeg blir usikker. Usikker på hva andre tenker og mener om meg. Men dette er egentlig ikke meg. Jeg er en annen. Det forvirrer meg. Tankene kverner mye. Jeg er urolig. Rastløs. Finner sjelden roen, utenom når jeg er så trett og sovner fra alt. Jeg er sliten av livet. 

Anonymkode: 8ba1b...b39

AnonymBruker
Skrevet

Du virker deprimert. Går du i behandling? 

Anonymkode: 37ae4...679

AnonymBruker
Skrevet

Medisiner kan ikke endre personligheten, men de kan ha en innvirkning på mange områder som adferd, tenkemønster og følelsesliv. Over mange år kan denne innvirkningen føre til at man får andre livserfaringer enn uten medisiner, slik at man gradvis endrer personlighet.

Anonymkode: 1a622...f1e

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker deprimert. Går du i behandling? 

Anonymkode: 37ae4...679

Vet ikke. Jeg går på medisiner og jeg går til psykiater.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Medisiner kan ikke endre personligheten, men de kan ha en innvirkning på mange områder som adferd, tenkemønster og følelsesliv. Over mange år kan denne innvirkningen føre til at man får andre livserfaringer enn uten medisiner, slik at man gradvis endrer personlighet.

Ok.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutes ago, AnonymBruker said:

Ok.

ok

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...