AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 Skrevet 28. april 2016 Hei. Har i åtte år hatt perioder med depresjoner. Aldri hatt selvmordstanker eller selvskading. Nå, plutselig har jeg fått en tanke om hvordan det ville være å kutte meg.. Er dette normalt etter oppstart av ssri ? Startet for noen måneder siden. Det skremmer meg litt. Vet det er galt, men føler litt "trang" .. Har ikke planer om å gjøre det, men er litt som når jeg var gravid og følte jeg måtte sniffe visse lukter. Gjorde det ikke, men hadde en sterk trang til å gjøre det. Greier på et vis beherske meg . Anonymkode: 7c614...b5e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 Skrevet 28. april 2016 Høres ganske normalt ut for meg. Hadde det sånn selv. Bra at du ikke har planer om å kutte deg. Det er absolutt ikke verdt det. Det føles godt å tenke det, litt mindre godt å gjøre det, og til slutt så innser du at det ikke var noe vits i det hele tatt. Anonymkode: 4fe17...c09 1 Siter
Tandorini Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har i åtte år hatt perioder med depresjoner. Aldri hatt selvmordstanker eller selvskading. Nå, plutselig har jeg fått en tanke om hvordan det ville være å kutte meg.. Er dette normalt etter oppstart av ssri ? Startet for noen måneder siden. Det skremmer meg litt. Vet det er galt, men føler litt "trang" .. Har ikke planer om å gjøre det, men er litt som når jeg var gravid og følte jeg måtte sniffe visse lukter. Gjorde det ikke, men hadde en sterk trang til å gjøre det. Greier på et vis beherske meg . Anonymkode: 7c614...b5e Det kan absolutt være en oppstartsbivirkning. Bit tennene sammen - dersom det er en oppstartsbivirkning vil det gå over. Jeg har nylig startet opp på et nytt AD. For meg skjedde det her én kveld, bare et par timer, men det var skikkelig ekkelt. Aldri hatt tanker om å skade meg selv, men det kom helt intenst. Kjente ikke igjen meg selv. Men så forsvant det, og har vært borte siden. 0 Siter
Trettheten Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 (endret) Sånn jeg hadde det i går. Intens trang til å gjør det. Stakk neglene i armen i stedet. Hadde kjenpe lyst til å ta en kniv og stikke meg. Men har det ikke sånn i dag heldigvis. Har aldri vært sånn heller. Begymte å lure på om jeg virkelig begynner bli sprø.. Endret 29. april 2016 av Trettheten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.