AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 Skrevet 28. april 2016 Er bipolar 2 i seg selv en grunn til at barnevernet kan ta fra en barn? Jeg har "mulig" bipolar 2, men har vært stabil med medisiner i 5 år, og lever et tilnærmet normalt liv. Begynner å tenke på å få barn (jeg er 32), men etter å ha lest skrekkhistorier om barnevernet, har jeg fått noia for at de (for å sette det på spissen) møter opp på fødestua og tar barnet. Er det mulig? Har fått litt hang-up på dette Anonymkode: fe258...21e 0 Siter
frosken Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er bipolar 2 i seg selv en grunn til at barnevernet kan ta fra en barn? Jeg har "mulig" bipolar 2, men har vært stabil med medisiner i 5 år, og lever et tilnærmet normalt liv. Begynner å tenke på å få barn (jeg er 32), men etter å ha lest skrekkhistorier om barnevernet, har jeg fått noia for at de (for å sette det på spissen) møter opp på fødestua og tar barnet. Er det mulig? Har fått litt hang-up på dette Anonymkode: fe258...21e Nei, diagnosen i seg selv vil ikke få barnevernet til å bli bekymret. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 5 timer siden, frosken skrev: Nei, diagnosen i seg selv vil ikke få barnevernet til å bli bekymret. Det var godt å høre. Takk Anonymkode: fe258...21e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Skulle de fjernet alle barna til alle med bp hadde de hatt et stort problem. Anonymkode: 6129a...baa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.