Gondor Skrevet 28. april 2016 Skrevet 28. april 2016 Lengselen etter kjærlighet, både emosjonelt og fysisk, er så sterk nå at jeg forelsker meg bare en mann sender meg et blikk eller sier noen vennlige ord. Eller kanskje ikke forelskelse er riktig, det er vel heller et rop fra bunnen av mitt hjerte. Bare gi meg bitte litte grann oppmerksomhet, bare et bitte lite kjærtegn så er jeg solgt. Spesielt nå etter at jeg har vært hos min ex mann og støttet ham rundt fordi han er så full, har jeg denne lengselen. Den eneste kontakten jeg får på datingsider er enten fra gifte menn og tullinger. Jeg vil vel egentlig melde meg ut av hele greia. Det er håpløst. Årene går og jeg er like fordømt alene. Men det er mange som er alene. Mange som bor tiår alene. Kanskje jeg blir en av dem? Jeg skal vel være fornøyd bare jeg er sånn nogen lunde frisk og kan ta vare på barna og eiendommer jeg har. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 Skrevet 28. april 2016 14 minutter siden, Gondor skrev: Lengselen etter kjærlighet, både emosjonelt og fysisk, er så sterk nå at jeg forelsker meg bare en mann sender meg et blikk eller sier noen vennlige ord. Eller kanskje ikke forelskelse er riktig, det er vel heller et rop fra bunnen av mitt hjerte. Bare gi meg bitte litte grann oppmerksomhet, bare et bitte lite kjærtegn så er jeg solgt. Spesielt nå etter at jeg har vært hos min ex mann og støttet ham rundt fordi han er så full, har jeg denne lengselen. Den eneste kontakten jeg får på datingsider er enten fra gifte menn og tullinger. Hva slags tullinger er det? Anonymkode: d955d...d52 0 Siter
Gondor Skrevet 28. april 2016 Forfatter Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva slags tullinger er det? Anonymkode: d955d...d52 Enten de som skal under skjørtet mitt med en gang og er meget grafiske i språkbruken eller de som er overromantiske og prøver å forføre meg på den måten. Dessuten er det noen som stiller opp med solbriller og et ølglass i hånden. De jeg har skrevet med har trukket seg etter en stund, så det må være noe galt med meg 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 28. april 2016 Skrevet 28. april 2016 Jeg har ikke så mange tips å komme med på sjekkefronten, men lykke til i alle fall. 0 Siter
Trine Skrevet 28. april 2016 Skrevet 28. april 2016 Kanskje du prøver for hardt. Om du er litt mer laid back så dukker det nok opp en, når du minst venter det 2 Siter
ISW Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 Verden er full av tullinger, det er riktig. Men det finnes hyggelige mennesker også. Dessverre er det nok en seleksjonsprosess, du må nok kysse en del frosker for å finne en prins er jeg redd. (For ordens skyld, dette er en referanse fra eventyrene og ikke relatert til medlemmer på DOL med dette navnet :-) Det er vel sånn at den rette dukker opp når du absolutt minst venter det, og gjerne på det minst logiske stedet. Jeg har gjennom livet stadig blitt forundret over dette. Du må bare ikke gi opp. 1 Siter
Gondor Skrevet 30. april 2016 Forfatter Skrevet 30. april 2016 Den 28.4.2016 at 23.49, Trine skrev: Kanskje du prøver for hardt. Om du er litt mer laid back så dukker det nok opp en, når du minst venter det Har vært alene i 10 år...... 8 timer siden, issomethingwrong skrev: Verden er full av tullinger, det er riktig. Men det finnes hyggelige mennesker også. Dessverre er det nok en seleksjonsprosess, du må nok kysse en del frosker for å finne en prins er jeg redd. (For ordens skyld, dette er en referanse fra eventyrene og ikke relatert til medlemmer på DOL med dette navnet :-) Det er vel sånn at den rette dukker opp når du absolutt minst venter det, og gjerne på det minst logiske stedet. Jeg har gjennom livet stadig blitt forundret over dette. Du må bare ikke gi opp. Jeg gir ikke opp, men lurer på om jeg utsondrer noe kjipt. Jeg er ikke så stygg. Ikke er jeg usympatisk heller. 0 Siter
ISW Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 9 minutter siden, Gondor skrev: Har vært alene i 10 år...... Jeg gir ikke opp, men lurer på om jeg utsondrer noe kjipt. Jeg er ikke så stygg. Ikke er jeg usympatisk heller. Nei, det er mange (meg selv inkludert) som har stilt seg det spørsmålet. Det er mange useriøse menn der ute. Dog forstår jeg ikke hva som foregår i hodet på de som ser behov for å sende tilfeldige kvinner bilde av tissen sin og tro at det betraktes som tiltrekkende. Som jeg sa, en eller annen gang finner du den rette. For alt du vet kan han dukke opp på DOL en gang i framtiden. Men man må dessverre grave seg gjennom noen lass med sandkorn før man finner gull. Det gjelder vel alt og alle. 1 Siter
Gondor Skrevet 30. april 2016 Forfatter Skrevet 30. april 2016 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Nei, det er mange (meg selv inkludert) som har stilt seg det spørsmålet. Det er mange useriøse menn der ute. Dog forstår jeg ikke hva som foregår i hodet på de som ser behov for å sende tilfeldige kvinner bilde av tissen sin og tro at det betraktes som tiltrekkende. Som jeg sa, en eller annen gang finner du den rette. For alt du vet kan han dukke opp på DOL en gang i framtiden. Men man må dessverre grave seg gjennom noen lass med sandkorn før man finner gull. Det gjelder vel alt og alle. Snakker vi om Sahara? 0 Siter
Trine Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 28 minutter siden, Gondor skrev: Har vært alene i 10 år...... Men har du noen gang i løpet av de 10 årene vært avslappet m.t.p det å være alene? 1 Siter
ISW Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 1 time siden, Gondor skrev: Snakker vi om Sahara? Nei, SÅ ille er det vel ikke. Men det må nok selekteres litt. Skjønner at du blir motløs av de tullinger som finnes der ute. 1 Siter
Fionys Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 Det er mye bedre å være alene enn med en man ikke passer sammen med. Jeg var alene i 8 år før jeg traff en mann jeg likte veldig godt. Vi var sammen i 1,5 år før alt gikk i dass, så nå er jeg alene igjen og har det faktisk mye bedre alene enn med han. Plutselig en dag så dukker det opp en mann som fortjener deg og er bra nok for deg Har også prøvd meg på disse datingsidene og det er mye rart der. 0 Siter
Gondor Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Skrevet 1. mai 2016 18 timer siden, Trine skrev: Men har du noen gang i løpet av de 10 årene vært avslappet m.t.p det å være alene? Jeg går gjennom forskjellige perioder hele tiden. Fra tid til annen føler jeg det er veldig fint å være alene, så ønsker jeg meg en kjæreste, så ønsker jeg meg bare en elsker. Kanskje jeg ikke er så avslappet og skal være fornøyd med det livet jeg har? Jeg har det i grunnen fint med barna og jeg elsker leiligheten jeg bor i. 0 Siter
Trine Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 1 time siden, Gondor skrev: Jeg går gjennom forskjellige perioder hele tiden. Fra tid til annen føler jeg det er veldig fint å være alene, så ønsker jeg meg en kjæreste, så ønsker jeg meg bare en elsker. Kanskje jeg ikke er så avslappet og skal være fornøyd med det livet jeg har? Jeg har det i grunnen fint med barna og jeg elsker leiligheten jeg bor i. Det beste er nok om man klarer å ha det fint med det man har 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.