AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Jeg går på : Solian, zoloft, risperdal, seroquel, stemetil Jeg veier 103 kg og er 183 høy. Jeg er feit rett og slett, og det skyldes zyprexa som jeg har sluttet med. Jeg blir fortsatt veldig sulten. Men hvis jeg trener og svetter, kan jeg bli tynnere, eller vil disse medisinene gjøre meg feit igjen? Anonymkode: 1b364...6cc 0 Siter
Elionoe Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på : Solian, zoloft, risperdal, seroquel, stemetil Jeg veier 103 kg og er 183 høy. Jeg er feit rett og slett, og det skyldes zyprexa som jeg har sluttet med. Jeg blir fortsatt veldig sulten. Men hvis jeg trener og svetter, kan jeg bli tynnere, eller vil disse medisinene gjøre meg feit igjen? Anonymkode: 1b364...6cc Jeg vet ikke om medisinene gjør det vanskeligere å gå ned i vekt, men trening gjør godt uansett for både kropp og hode. Det er fantastisk å komme hjem fra en joggetur etter hard styrketrening på treningssenter og være full av glede og energi - endorfiner på sitt beste. Når du trener vil du uansett få økt muskelmasse. Siden muskler veier mer enn fett, er det kanskje ikke at det synes på vekten med det første, men bruk målebånd rundt lår, overarmer, mage og bryst. Målebånd er uansett en bedre indikator enn en vekt som viser antall kilo, dvs. bein, muskler, fett, væske osv.uten å ta hensyn til individuelle variabler. 1 Siter
ISW Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Hvis du forbrenner 750 kcal på en treningsøkt, så gjør du det. Da har du forbrent 750 kcal mer enn ellers, med eller uten medisiner. Bare du ikke spiser dobbelt så mye fordi du har vært flink å trene. Noen gjør det. Det var et interessant spørsmål du fikk av NHD i den andre tråden. Hvorfor 4 ulike antipsykotika? Er dette noe som er vurdert av spesialist? (Han spurte om det). Du kan fint gå ned i vekt selv om du tar medisiner, men ja, det er vanskeligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.