Gå til innhold

Antidepressiva og libido

Anbefalte innlegg

Skrevet

:DVisste ikke helt om jeg skulle skrive innlegget for det er jo litt personlig da, men skitt au og yippiyey!! jeg kan få orgasme igjen!! Etter mange år på cipralex og null liv i de nedre gemakker så er der liv igjen. Etter ti dager på brintellix:lol:

Så da er det håp for flere enn meg som sliter med den samme bivirkningen som jeg har gjort i lang tid. Brintellix holder det den "lover". Det er jo litt godt å kjenne at en fungerer da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står på 150mg zoloft, og med årene så har jeg blitt kvitt de fleste sexuelle bivirkningene, og har økt lyst. Men det tok jaggu mange år.

Anonymkode: eea74...51c

stjernestøv
Skrevet
17 timer siden, tilstede skrev:

:DVisste ikke helt om jeg skulle skrive innlegget for det er jo litt personlig da, men skitt au og yippiyey!! jeg kan få orgasme igjen!! Etter mange år på cipralex og null liv i de nedre gemakker så er der liv igjen. Etter ti dager på brintellix:lol:

Så da er det håp for flere enn meg som sliter med den samme bivirkningen som jeg har gjort i lang tid. Brintellix holder det den "lover". Det er jo litt godt å kjenne at en fungerer da.

Good for you :) 

Har ikke slike lyster, mulig pga medisiner eller kanskje ikke. 

Skrevet

Jeg tror det er viktig å huske på at sexlysten bedres når man blir bedre av sykdommen. Altså hvis man f.eks finner en medisin som virker.

Men Brintellix er jo mye "snillere" enn andre SSRI når det gjelder seksuelle bivirkninger (og andre bivirkninger). En av virkningsmekanismene til Brintellix tilsvarer den man får av flibanserin, som selges i USA mot dårlig sexlyst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...