tilstede Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Visste ikke helt om jeg skulle skrive innlegget for det er jo litt personlig da, men skitt au og yippiyey!! jeg kan få orgasme igjen!! Etter mange år på cipralex og null liv i de nedre gemakker så er der liv igjen. Etter ti dager på brintellix! Så da er det håp for flere enn meg som sliter med den samme bivirkningen som jeg har gjort i lang tid. Brintellix holder det den "lover". Det er jo litt godt å kjenne at en fungerer da. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 Skrevet 29. april 2016 Jeg står på 150mg zoloft, og med årene så har jeg blitt kvitt de fleste sexuelle bivirkningene, og har økt lyst. Men det tok jaggu mange år. Anonymkode: eea74...51c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 17 timer siden, tilstede skrev: Visste ikke helt om jeg skulle skrive innlegget for det er jo litt personlig da, men skitt au og yippiyey!! jeg kan få orgasme igjen!! Etter mange år på cipralex og null liv i de nedre gemakker så er der liv igjen. Etter ti dager på brintellix! Så da er det håp for flere enn meg som sliter med den samme bivirkningen som jeg har gjort i lang tid. Brintellix holder det den "lover". Det er jo litt godt å kjenne at en fungerer da. Good for you Har ikke slike lyster, mulig pga medisiner eller kanskje ikke. 0 Siter
ISW Skrevet 30. april 2016 Skrevet 30. april 2016 Jeg tror det er viktig å huske på at sexlysten bedres når man blir bedre av sykdommen. Altså hvis man f.eks finner en medisin som virker. Men Brintellix er jo mye "snillere" enn andre SSRI når det gjelder seksuelle bivirkninger (og andre bivirkninger). En av virkningsmekanismene til Brintellix tilsvarer den man får av flibanserin, som selges i USA mot dårlig sexlyst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.