Gå til innhold

å akseptere.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Fikk ikke legetime før 7 juni hos fastlegen, men kunne ringe en morning å få en akutt time. Har sendt melding til sykepleieren, føler meg elendig både psykisk og fysisk. 

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

26

• Annkarin

8

• AnonymBruker

7

• ISW

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Fikk ikke legetime før 7 juni hos fastlegen, men kunne ringe en morning å få en akutt time. Har sendt melding til sykepleieren, føler meg elendig både psykisk og fysisk. 

Jeg synes det er bra at du har tatt kontakt med sykepleieren :-) Også er det leit at fastlegen har så lang ventetid!

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Jeg synes det er bra at du har tatt kontakt med sykepleieren :-) Også er det leit at fastlegen har så lang ventetid!

Tror ikke sykepleieren bryr seg likevel :( Ja jeg vil jo til fastlegen og ikke en danske eller svenske, de er jo der bare en liten stund. Trenger jo oppfølging. Men ryggplagene går vel over igjen, det kommer og går. Men resten av kroppen hangler, ikke bra å være så overvektig. 

Skrevet

Jeg ville gjort følgende. Ring imorgen når legesenteret åpner og forklar at for deg er dette akutt, at du ikke kan vente til juni, og at du må til din fastlegen. Argumenter med at du med din sykdom, din forhistorie og bruk av flere typer medisiner har behov for oppfølging av fastlegen, og ikke forskjellige turnusleger fra gang til gang. Med såpass komplekst sykdomsbilde kan ikke jeg skjønne annet enn at det må være forståelse for at man ikke kan forholde seg til mange ulike leger, hvis behandling og oppfølging skal være mer enn bare "brannslukking". 

stjernestøv
Skrevet
15 minutter siden, Marigrete skrev:

Jeg ville gjort følgende. Ring imorgen når legesenteret åpner og forklar at for deg er dette akutt, at du ikke kan vente til juni, og at du må til din fastlegen. Argumenter med at du med din sykdom, din forhistorie og bruk av flere typer medisiner har behov for oppfølging av fastlegen, og ikke forskjellige turnusleger fra gang til gang. Med såpass komplekst sykdomsbilde kan ikke jeg skjønne annet enn at det må være forståelse for at man ikke kan forholde seg til mange ulike leger, hvis behandling og oppfølging skal være mer enn bare "brannslukking". 

De hører nok ikke på det,min lege er der bare to dager i uken. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

De hører nok ikke på det,min lege er der bare to dager i uken. 

Ville byttet fastlege.

Anonymkode: c40e1...b37

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ville byttet fastlege.

Det er ikke lett, de er opptatt. Mange har ikke fastleger her. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke lett, de er opptatt. Mange har ikke fastleger her. 

Da ville jeg KREVD å få en time tidligere. Hva sier sykepleieren?

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg KREVD å få en time tidligere. Hva sier sykepleieren?

Vet ikke . Han kommer på onsdag, men tror han kommer for å kjefte på meg. Jeg sendte han en melding der jeg bannet og greier, ikke veldig saklig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...