AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Har bipolar lidelse2 og bruker en liten dose Lamictal og en voksen dose AP. De siste ukene har jeg begynt... Ja, hvordan skal jeg forklare det.. Vel, jeg har begynt å tenke hva andre kommer til å svare og si. Jeg tenker f.eks hva barna og mannen kommer til å svare meg før de har sagt noe. Gjerne litt katastrofepreget. Det fører til at jeg har mange dialoger inni i meg hele tiden. Det er temmelig slitsomt. Og nesten hundre prosent tar jeg jo feil i hva de kommer til å si.. Er dette et sykdomstegn/unormalt? Hva kan jeg evt gjøre for å stoppe dette? Anonymkode: 15025...462 0 Siter
Gondor Skrevet 1. mai 2016 Skrevet 1. mai 2016 Høres ut som en form for tankekjør. Det er noe dritt. Det eneste som hjelper for meg når jeg får det er å øke ap, men siden du allerede tar en voksen dose så vet jeg ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 14 timer siden, Gondor skrev: Høres ut som en form for tankekjør. Det er noe dritt. Det eneste som hjelper for meg når jeg får det er å øke ap, men siden du allerede tar en voksen dose så vet jeg ikke. Ja, dette er kanskje tankekjør.. Det er som jeg går rundt og forutser alt som skal skje og sies.. :-( Veldig slitsomt! Jeg kan nok ikke ta større dose AP, er på maxdosa.. Anonymkode: 15025...462 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 27 minutter siden, Annkarin skrev: Liten dose zyprexa ved siden av hjelper Takk for svar, men det må da finnes andre løsninger enn ennå mer medisin..? Anonymkode: 15025...462 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men det må da finnes andre løsninger enn ennå mer medisin..? Anonymkode: 15025...462 Nei 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 Kan det være tvangstanker? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 16 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Kan det være tvangstanker? Ja, det er vel det med mest sannsynlighet det kan være.. Hva kan jeg selv gjøre med det? Går ikke i noen behandling nå. Har tidligere år gått i terapi.. Anonymkode: 15025...462 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er vel det med mest sannsynlighet det kan være.. Hva kan jeg selv gjøre med det? Går ikke i noen behandling nå. Har tidligere år gått i terapi.. Anonymkode: 15025...462 Høye doser ssri. Anonymkode: 29734...d9b 0 Siter
Glenn09 Skrevet 4. mai 2016 Skrevet 4. mai 2016 Jeg er også bipolar 2 og sliter med det samme. Tankene kan rase avgårde over hva alle andre tenker om meg og hva jeg gjør til en hver tid. Utrolig slitsomt. Brukte mye tid på utenlandske forum og fant noe som fungerer for meg, men nå går ikke jeg på noe medisin så jeg vet ikke hvordan det er å ta dette sammen med det. Jeg bruker 5-HTP, noe som dessverre ikke er lov i Norge. Men det hjelper meg og også et par venner av meg som sliter med mye negative tanker. Jeg har bestilt det fra England men staten skulle vel stramme inn på kosttilskudd osv. Så om jeg hadde fått det inn nå vet jeg ikke. Ellers så vet jeg om enkelte som bruker meditasjon. Men jeg klarer ikke å fokusere bra nok når jeg er slik som nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.