Gå til innhold

Nhd Bråseponere Efexor i forbindelse med undersøkelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal være uten medisiner 14 dager før en undersøkelse.  Står i retningslinjene for utredning av aktuell sykdom. Fikk timen nå, bare 16 dager på forhånd. Ingen info. OM SEPONERING I innkallingsBREVET men jeg vil ikke undersøkes mens jeg bruker medisin som også blir brukt mot, og som vil kunne kamuflere symptom på det jeg skal undersøkes for.

Bruker Efexor 225 mg og Remeron7,5 mg. 

Farlig eller bare ubehagelig å seponere på så kort tid? Vil det gå greit om jeg er innstilt på det? Gjelder jo bare 14 dager, så kan jeg begynne på igjen. Eller Bør jeg få utsatt undersøkelsen?

Anonymkode: 47281...df7

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvilken undersøkelse er dette? Har aldri hørt om noe slikt. Har vanskelig for å forestille meg seriøsiteten i dette.

AnonymBruker
Skrevet

Somnografi. Utredning for narkolepsi. SSRIS og Efexor blir brukt mot kataplexi. Gir mindre søvnparalyser også. Gjør de ikke at man får mindre REMSØVN? Hvor raskt man går i drømmen øvd er jo noe av det som blir målt

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Hvilken undersøkelse er dette? Har aldri hørt om noe slikt. Har vanskelig for å forestille meg seriøsiteten i dette.

Finner det ikke igjen, men vet jeg har lest det. Og jeg merker selv stor forskjell fra flere søvnparalyser hver natt uten  til noen ganget i måneden med. Men kan du bare si om det er rimelig trygt? 

Skrevet

Jeg ble veldig dårlig når jeg forsøkte å slutte med efexor depot kapsler. Føltes ut som jeg var sjøsyk en hel uke og da orket jeg ikke mer og startet å ta efexor igjen. 

Prøvde igjen senere men åpnet da kapslene og tok ut noen få korn for hver dag. Helt til det nesten ikke var noen igjen. 

Da gikk det. 

Lykke til! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...