Glenn09 Skrevet 3. mai 2016 Skrevet 3. mai 2016 Jeg er bipolar 2 (tilbakevendende depressiv lidelse) og har følt meg bra i noen år. Men etter nyttår har jeg våknet mer og mer med panikk angst i løpet av natten. Nå er det så ille at det er hver natt og har begynt å få det på dagen også. Depresjon har kommet, sikkert på grunn av angsten. Og jeg er suicidal, eller er veldig plaget med slike tanker. Har alltid slitt med slike tanker selv om det er tungt. Nå i det siste har det blitt litt for mye for meg, og jeg har vært inne på tanken om å starte opp med medisiner. Har det kommet noen nye medisiner uten om de jeg nevnte i overskriften? Har brukt de uten noe særlig effekt. Har stesolid som jeg kan ta når det er for ille, men jeg er redd for å bli avhengig, så jeg unngår å ta de. Jeg ønsker bare noe som kan hjelpe meg til ting har roet seg igjen. Vet jo aldri hvor lenge dette varer. 😕 Håper på svar... fortvilet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.