Gå til innhold

trenger hjelp, cipramil?tunge tanker

Anbefalte innlegg

villakulla
Skrevet

NHD-hei,jeg har nå gått på cipramil i 6mnd,så føer jeg har gitt det en sjangs. men det er det samme som skjer hver gang,jeg har det bra,humøret er stabilt ganske lenge men så får jeg DEN nedturen plutselig. skjønner ikke hva det går i. vært stabil nå i 4 mnd men idag går jeg bare på en smell,og vet ikke hva jeg skal gjøre? får den kjente vonde følelsen,ikke lyst å fortsette,helt på bånn,selvmediserer meg med alkohol,ikke bra!!!! dette har skjedd 2 ganger før med disse medisinene så hva går det i? men det er jo klart at det ikke er sikker at det er cipralex som gjør dette,usikker. hva skjer

villakulla
Skrevet
19 timer siden, villakulla skrev:

NHD-hei,jeg har nå gått på cipramil i 6mnd,så føer jeg har gitt det en sjangs. men det er det samme som skjer hver gang,jeg har det bra,humøret er stabilt ganske lenge men så får jeg DEN nedturen plutselig. skjønner ikke hva det går i. vært stabil nå i 4 mnd men idag går jeg bare på en smell,og vet ikke hva jeg skal gjøre? får den kjente vonde følelsen,ikke lyst å fortsette,helt på bånn,selvmediserer meg med alkohol,ikke bra!!!! dette har skjedd 2 ganger før med disse medisinene så hva går det i? men det er jo klart at det ikke er sikker at det er cipralex som gjør dette,usikker. hva skjer

idag orker jeg ikke å stå opp, blir i sengen resten av dagen :(

Skrevet
20 timer siden, villakulla skrev:

Kan du klare å fokusere på at det også kommer til å bli bedre igjen?

Hvordan går det i forhold til annen behandling nå?

villakulla
Skrevet
26 minutter siden, frosken skrev:

Kan du klare å fokusere på at det også kommer til å bli bedre igjen?

Hvordan går det i forhold til annen behandling nå?

vanskelig å fokusere for tiden,føler bare jeg går på smell etter smell og ikke kommer meg videre. har ikke begynt med annen behandling enda,begynner neste uke.

Skrevet

Prøv å holde deg unna alkohol så du ikke blir enda mer fortvilet.

AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt tillegg av stemningsstabiliserende som Lamictal? Den skal visst være god mht depresjoner.

Anonymkode: ecac1...b00

AnonymBruker
Skrevet

Trippel dose SSRI med et tillegg av SNRI.

Anonymkode: 10100...978

villakulla
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du forsøkt tillegg av stemningsstabiliserende som Lamictal? Den skal visst være god mht depresjoner.

ikke prøvd det,takk for tips.

Skrevet
2 minutter siden, villakulla skrev:

Husk at du må spise og ta vare på deg selv som best du kan også når du har det slik :-)

villakulla
Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Husk at du må spise og ta vare på deg selv som best du kan også når du har det slik :-)

prøver så godt jeg kan frosken,takk

AnonymBruker
Skrevet
8 minutes ago, villakulla said:

Bare hyggelig. :) Hørt at flere med tilbakevendende depresjoner, BP2 og noen med EUPF, som sier de har fått et bedre liv med denne iallefall. :) 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kanskje tiden er inne for å prøve et annet medikament?

Uansett er rådene om aktivitet og rusfrihet gode og viktige.

villakulla
Skrevet
40 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Kanskje tiden er inne for å prøve et annet medikament?

Uansett er rådene om aktivitet og rusfrihet gode og viktige.

ja tror jeg må snakke med legen om dette,rådene om aktivitet og rusfrihet er gode ja,bare veldig vanskelige å følge når ting ser svart ut :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...