villakulla Skrevet 4. mai 2016 Skrevet 4. mai 2016 NHD-hei,jeg har nå gått på cipramil i 6mnd,så føer jeg har gitt det en sjangs. men det er det samme som skjer hver gang,jeg har det bra,humøret er stabilt ganske lenge men så får jeg DEN nedturen plutselig. skjønner ikke hva det går i. vært stabil nå i 4 mnd men idag går jeg bare på en smell,og vet ikke hva jeg skal gjøre? får den kjente vonde følelsen,ikke lyst å fortsette,helt på bånn,selvmediserer meg med alkohol,ikke bra!!!! dette har skjedd 2 ganger før med disse medisinene så hva går det i? men det er jo klart at det ikke er sikker at det er cipralex som gjør dette,usikker. hva skjer 0 Siter
villakulla Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Skrevet 5. mai 2016 19 timer siden, villakulla skrev: NHD-hei,jeg har nå gått på cipramil i 6mnd,så føer jeg har gitt det en sjangs. men det er det samme som skjer hver gang,jeg har det bra,humøret er stabilt ganske lenge men så får jeg DEN nedturen plutselig. skjønner ikke hva det går i. vært stabil nå i 4 mnd men idag går jeg bare på en smell,og vet ikke hva jeg skal gjøre? får den kjente vonde følelsen,ikke lyst å fortsette,helt på bånn,selvmediserer meg med alkohol,ikke bra!!!! dette har skjedd 2 ganger før med disse medisinene så hva går det i? men det er jo klart at det ikke er sikker at det er cipralex som gjør dette,usikker. hva skjer idag orker jeg ikke å stå opp, blir i sengen resten av dagen 0 Siter
frosken Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 20 timer siden, villakulla skrev: NHD-hei,jeg har nå gått på cipramil i 6mnd,så føer jeg har gitt det en sjangs. men det er det samme som skjer hver gang,jeg har det bra,humøret er stabilt ganske lenge men så får jeg DEN nedturen plutselig. skjønner ikke hva det går i. vært stabil nå i 4 mnd men idag går jeg bare på en smell,og vet ikke hva jeg skal gjøre? får den kjente vonde følelsen,ikke lyst å fortsette,helt på bånn,selvmediserer meg med alkohol,ikke bra!!!! dette har skjedd 2 ganger før med disse medisinene så hva går det i? men det er jo klart at det ikke er sikker at det er cipralex som gjør dette,usikker. hva skjer Kan du klare å fokusere på at det også kommer til å bli bedre igjen? Hvordan går det i forhold til annen behandling nå? 0 Siter
villakulla Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Skrevet 5. mai 2016 26 minutter siden, frosken skrev: Kan du klare å fokusere på at det også kommer til å bli bedre igjen? Hvordan går det i forhold til annen behandling nå? vanskelig å fokusere for tiden,føler bare jeg går på smell etter smell og ikke kommer meg videre. har ikke begynt med annen behandling enda,begynner neste uke. 0 Siter
frosken Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 Prøv å holde deg unna alkohol så du ikke blir enda mer fortvilet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 Har du forsøkt tillegg av stemningsstabiliserende som Lamictal? Den skal visst være god mht depresjoner. Anonymkode: ecac1...b00 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 Trippel dose SSRI med et tillegg av SNRI. Anonymkode: 10100...978 0 Siter
villakulla Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Skrevet 5. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du forsøkt tillegg av stemningsstabiliserende som Lamictal? Den skal visst være god mht depresjoner. Anonymkode: ecac1...b00 ikke prøvd det,takk for tips. 0 Siter
frosken Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, villakulla skrev: ikke prøvd det,takk for tips. Husk at du må spise og ta vare på deg selv som best du kan også når du har det slik :-) 0 Siter
villakulla Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, frosken skrev: Husk at du må spise og ta vare på deg selv som best du kan også når du har det slik :-) prøver så godt jeg kan frosken,takk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 8 minutes ago, villakulla said: ikke prøvd det,takk for tips. Bare hyggelig. Hørt at flere med tilbakevendende depresjoner, BP2 og noen med EUPF, som sier de har fått et bedre liv med denne iallefall. Anonymkode: ecac1...b00 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 Kanskje tiden er inne for å prøve et annet medikament? Uansett er rådene om aktivitet og rusfrihet gode og viktige. 0 Siter
villakulla Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Skrevet 5. mai 2016 40 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Kanskje tiden er inne for å prøve et annet medikament? Uansett er rådene om aktivitet og rusfrihet gode og viktige. ja tror jeg må snakke med legen om dette,rådene om aktivitet og rusfrihet er gode ja,bare veldig vanskelige å følge når ting ser svart ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.