Fionys Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 Det går bare en vei og det nedover. Har følt meg litt bedre et par måneder etter at jeg begynte på Cipralex 20mg, men nå i det siste har det gått kraftig nedover. Sist jeg var hos terapeuten så fikk jeg beskjed om at det kunne være pga. terapien. Føler at medisin ikke hjelper så veldig mye lenger. Jeg føler meg tung i kroppen og energiløs, i tillegg så har selvskadingstanker og selvmordstanker kommet tilbake. Klarer nesten ikke gjøre noe lenger og begynner å miste motet. Life sucks. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Den 05.05.2016 at 21.35, Annkarin skrev: Abilify har reddet meg Ja, du anbefaler Abilify som en mirakelkur mot alt... Tror du bør se på problemstillingene du anbefaler Abilify til... Et velmenende råd Anonymkode: fd9b9...0db 1 Siter
Trine Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Den 5.5.2016 at 21.16, Fionys skrev: Life sucks. Jeg har ikke noen gode råd, ville bare si at jeg støtter deg i denne. Life sucks! 1 Siter
Annkarin Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, du anbefaler Abilify som en mirakelkur mot alt... Tror du bør se på problemstillingene du anbefaler Abilify til... Et velmenende råd Anonymkode: fd9b9...0db Anbefaler det når problemstillingen er lik den jeg hadde da vettu akkurat slik trådstarter beskriver det, har jeg det uten abilify, derav mitt svar Endret 8. mai 2016 av Annkarin 0 Siter
Annkarin Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Den 5. mai 2016 at 21.16, Fionys skrev: Det går bare en vei og det nedover. Har følt meg litt bedre et par måneder etter at jeg begynte på Cipralex 20mg, men nå i det siste har det gått kraftig nedover. Sist jeg var hos terapeuten så fikk jeg beskjed om at det kunne være pga. terapien. Føler at medisin ikke hjelper så veldig mye lenger. Jeg føler meg tung i kroppen og energiløs, i tillegg så har selvskadingstanker og selvmordstanker kommet tilbake. Klarer nesten ikke gjøre noe lenger og begynner å miste motet. Life sucks. Antidepressiva som kun virket en liten stund-check tung i kroppen-check energiløs-check selvskadingstanker-check selvmordstanker-check Klarer ikke gjøre noe-check mister motet-check life sucks-check alt dette er meg uten abilify så det velmenende rådet kan du stikke langt bak! 0 Siter
Angstlei Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Den 5. mai 2016 at 21.16, Fionys skrev: Det går bare en vei og det nedover. Har følt meg litt bedre et par måneder etter at jeg begynte på Cipralex 20mg, men nå i det siste har det gått kraftig nedover. Sist jeg var hos terapeuten så fikk jeg beskjed om at det kunne være pga. terapien. Føler at medisin ikke hjelper så veldig mye lenger. Jeg føler meg tung i kroppen og energiløs, i tillegg så har selvskadingstanker og selvmordstanker kommet tilbake. Klarer nesten ikke gjøre noe lenger og begynner å miste motet. Life sucks. Føler det samme, sitter isolert inne grunnet både tung depresjon og angst og fysiske plager, i tillegg vårdepresjon som er ekstra gøy når det kun er spådd solskinnsdager i uoverskuelig feamtid. Kommer meg ikke ut døra overhode og sitter bare å sløver forran tv'en med headset på grunnet tinnitus. Prøvde cipralex, men etter to uker ødela den søvnen som jeg ikke har fått tilbake. Selv etter 9-10 uker. Prøver desperat å få hjelp, men blir bare sendt på runddans i systemet med avslag. Redd jeg ikke overlever stort lengre :(. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.