Gå til innhold

Sliter med å søke nye jobber da jeg er redd for å bli sykmeldt IGJEN - depresjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har ingen diagnose, men går til utredning nå, har perioder med engstelse og nedstemthet, mens andre perioder kan jeg jobbe masse og de går kjempe fint. Problemet er at jeg hver gang havner i samme greia, jeg blir sykmeldt. Enten uker, til jeg kommer meg igjen, eller måneder.. Og når det går lenge sliter jeg enda mer med å komme tilbake også. Er også redd for å skaff meg ny jobb. Jobber nå kun ekstra, men kjenner til og med det sliter på. Går hver dag nå og har det tungt, men må på jobb. Var sykmeldt i mars, og ønsker ikke være "hu som alltid er sjukmeldt " .. Men skulle ønske jeg kunne fungere som vanlig . Men dessverre er det en gjenganger at jg blir sykmeldt for å ikke havne helt totalt i kjelleren. Trives ofte best hjemme i trygge omgivelser hvor ting går i midt tempo. Men i gode perioder går jobben fint. JObber med mennsker. Men hva skal jeg gjøre med jobb? Må jo ha jobb for å overleve, men vet jo at jeg ofte blir for syk til å jobbe i lengden... Det hindrer meg fra å skaffe fast jobb da jeg er redd for hva andre tenker om meg. uff. Som om det ikke er tungt fra før.... :( 

Anonymkode: e5984...7c7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...