Psykojenta Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Hei, Lurer på hvor lang tid det vanligvis tar før en får behandlingsplan for oppholdet? Turnuslegen satte opp noe på innkomstsamtalen så jeg i journalen, men det har så langt ikke vært tema hos behandler. Nå er det straks gått to uker og jeg aner ikke hvor lenge det er ment at jeg skal være der..bruker man ikke få vite det ganske raskt etter inleggelse? Jeg har ikke veldig lyst på et sjokk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Vanligvis får pasienten denne planen på første virkedag etter innleggelse. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Skrevet 8. mai 2016 (endret) 4 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Vanligvis får pasienten denne planen på første virkedag etter innleggelse. Hmm...får etterspørre en plan imorra. to uker er litt lenger enn første virkedag... Tusen takk for superraskt svar Endret 8. mai 2016 av Psykojenta 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Du bestemmer vel selv hvor lenge du vil være innlagt. Vi er frie mennesker.. Hva er grunnen til at du velger innleggelse forresten? Anonymkode: be0cc...db6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.