AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 I 2005 hadde jeg vært deprimert i ett år og begynte til slutt på Zoloft. Jeg skrev inn her fordi jeg opplevde så god effekt etter bare noen få dager, og lurte på hvorfor det gikk så raskt. Det tar jo vanligvis flere uker å få effekt av antidepressiva. NHD skrev at man kunne få en sånn effekt hvis man hadde bipolar lidelse. Det hadde jo ikke jeg, for jeg hadde aldri vært oppstemt. Ti år senere fikk jeg en hypoman episode. Det var bipolar lidelse likevel, det tok bare veldig lang tid før den viste seg. Hadde det bare skjedd litt før, så hadde jeg sluppet å ha så mange depressive episoder som jeg ikke søkte behandling for, fordi jeg "var jo bare litt deprimert". Begynte bare å tenke på det. Anonymkode: 74543...ea7 0 Siter
Annkarin Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Jeg og fikk kjempegod effekt av antidepressiva første gangen , men fikk da diagnosen bipolar med en gang, for det gikk rett ned etterpå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Dette burde det være større kunnskap om hos fastleger. Anonymkode: 046f3...bcd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.