Gondor Skrevet 8. mai 2016 Skrevet 8. mai 2016 Jeg tør ikke å lese all eposten jeg har fått, jeg har en haug av regninger jeg ikke får betalt og jeg er overvektig. I dag sank jeg sammen under tyngden av alt sammen. Jeg venter på 2 eposter som ikke er skumle, men jeg tør som sagt ikke å åpne de andre. I morgen må jeg ta sats å åpne alle konvoluttene med regninger og får en oversikt over alt jeg skylder. Jeg går hver dag, men får alltid vondt i enten leggene, anklene eller lårene. Sannsynligvis fordi kroppen er så tung. Jeg er stort sett glad og fornøyd men av og til blir det for mye. Jeg har ingen å støtte meg til men skriver i det minste dagbok. Kanskje jeg våkner og føler meg sterk i morgen. Hvem vet? Jeg skal til psykologen min så vi får se hvordan tilstanden er i morgen. Nå kunne jeg tenke meg å gjemme meg langt bort fra alt som er skummelt. Men det kan jeg ikke. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Du vet nok like godt som meg at den beste terapien er å ta tak i de praktiske tingene. Lykke til med det i dag! Har du ikke penger til å betale regningene, eller skyver du på det fordi det er kjedelig/ubehagelig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Bestem deg for å sette deg ned og ta tak i regningene. Vet det er hardt, men du MÅ få en oversikt. Tving deg selv til å gjøre det. Gjør det idag! Sorter de etter forfallsdato og evt purringer. Lag deg så et skikkelig budsjett. Sett opp alle utgifter for ett år, gå gjennom tidligere regninger for å få med deg alt. Kutt så ut alt du ser du ikke trenger. Planlegg også handlingen hver uke. Hvis du har mange lån; skriv til kreditorene og be om å få en ny avtale. Eller om du har mulighet; refinansier. Økonomiske problemer kan ta livet av folk. Anonymkode: bf393...c08 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 12 timer siden, Gondor skrev: Jeg tør ikke å lese all eposten jeg har fått, jeg har en haug av regninger jeg ikke får betalt og jeg er overvektig. I dag sank jeg sammen under tyngden av alt sammen. Jeg venter på 2 eposter som ikke er skumle, men jeg tør som sagt ikke å åpne de andre. I morgen må jeg ta sats å åpne alle konvoluttene med regninger og får en oversikt over alt jeg skylder. Jeg går hver dag, men får alltid vondt i enten leggene, anklene eller lårene. Sannsynligvis fordi kroppen er så tung. Jeg er stort sett glad og fornøyd men av og til blir det for mye. Jeg har ingen å støtte meg til men skriver i det minste dagbok. Kanskje jeg våkner og føler meg sterk i morgen. Hvem vet? Jeg skal til psykologen min så vi får se hvordan tilstanden er i morgen. Nå kunne jeg tenke meg å gjemme meg langt bort fra alt som er skummelt. Men det kan jeg ikke. Klem <3 Jeg kjenner til det. 0 Siter
Gondor Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 Nå har jeg fått oversikt over alt jeg skylder og jeg går over 10.000 kroner i underskudd. To av utgiftspostene kan jeg kvitte meg med. Jeg har mange regninger fra samme sted og jeg håper noe overlapper hverandre. Jeg tar tak i det i morgen. Jeg venter fremdeles på epost og må purre. For å roe meg ned laget jeg meg en smoothie. Det er sunt og godt. Nå har jeg gjort nok for i dag. Jeg tar resten i morgen, dvs jeg purrer på epostene litt senere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 3 timer siden, Gondor skrev: Nå har jeg fått oversikt over alt jeg skylder og jeg går over 10.000 kroner i underskudd. To av utgiftspostene kan jeg kvitte meg med. Jeg har mange regninger fra samme sted og jeg håper noe overlapper hverandre. Jeg tar tak i det i morgen. Jeg venter fremdeles på epost og må purre. For å roe meg ned laget jeg meg en smoothie. Det er sunt og godt. Nå har jeg gjort nok for i dag. Jeg tar resten i morgen, dvs jeg purrer på epostene litt senere. Bra! Du har tatt et stort steg i dag. 10.000,- er ikke all verden, få unna det du kan av regninger og de to utgiftspostene og så ber du om utsettelse på resten, dette ordner seg vet du! 0 Siter
Gondor Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 3 timer siden, Lillemus skrev: Bra! Du har tatt et stort steg i dag. 10.000,- er ikke all verden, få unna det du kan av regninger og de to utgiftspostene og så ber du om utsettelse på resten, dette ordner seg vet du! Tusen takk for oppmuntrende ord Lillemus! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.