AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Jeg har hørt om hyperventilering ved angst, men jeg holder mye pusten, og mulig jeg puster dypere enn normalt. Jeg har nok munnen mer åpen, for jeg blir veldig tørr i munnen. Samtidig skjelver jeg slik at jeg rister. Det er grunnet angst og dermed ugunstig å bli slått slik ut, da situasjonene krever rask handling. Er det mulig å lære pusteteknikker som fungerer i akutte alvorlige situasjoner? Anonymkode: 695cc...43c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt om hyperventilering ved angst, men jeg holder mye pusten, og mulig jeg puster dypere enn normalt. Jeg har nok munnen mer åpen, for jeg blir veldig tørr i munnen. Samtidig skjelver jeg slik at jeg rister. Det er grunnet angst og dermed ugunstig å bli slått slik ut, da situasjonene krever rask handling. Er det mulig å lære pusteteknikker som fungerer i akutte alvorlige situasjoner? Anonymkode: 695cc...43c Ja det er absolutt mulig. Jeg er ikke så flink på dette selv, men nhd eller andre kan hjelpe deg med det:o) Anonymkode: 5f7dd...dff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.