Gå til innhold

Husredd/angst?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Merker jeg blir husredd når jeg er alene, selv om det er midt på dagen. Innbiller meg at noen har gått inn i huset og gjemmer seg, men jeg tør ikke gå å lete. Sitter og hører etter lyder. Har sett mye film for tiden og tenker på det, det er som om filmene blir endel av virkeligheten. Det gjør meg nervøs. Hva kalles dette, angst? Burde jeg slutte å se på film?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Merker jeg blir husredd når jeg er alene, selv om det er midt på dagen. Innbiller meg at noen har gått inn i huset og gjemmer seg, men jeg tør ikke gå å lete. Sitter og hører etter lyder. Har sett mye film for tiden og tenker på det, det er som om filmene blir endel av virkeligheten. Det gjør meg nervøs. Hva kalles dette, angst? Burde jeg slutte å se på film?

Slutt å se skrekk- og alternative-filmer. Se kun koselige komedier.

Anonymkode: d0e7f...e29

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å se skrekk- og alternative-filmer. Se kun koselige komedier.

Ja men det er så få gode komedier. Thrillere er det jeg liker best, men det er vel ikke bra sikkert. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men det er så få gode komedier. Thrillere er det jeg liker best, men det er vel ikke bra sikkert. 

Får se noen dårlige, da.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får se noen dårlige, da.

Kjedelig det da. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Kjedelig det da. 

Bedre enn å bli redd, vel.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bedre enn å bli redd, vel.

Ja det er vel det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: f7f87...efe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...