stjernestøv Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Merker jeg blir husredd når jeg er alene, selv om det er midt på dagen. Innbiller meg at noen har gått inn i huset og gjemmer seg, men jeg tør ikke gå å lete. Sitter og hører etter lyder. Har sett mye film for tiden og tenker på det, det er som om filmene blir endel av virkeligheten. Det gjør meg nervøs. Hva kalles dette, angst? Burde jeg slutte å se på film? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Merker jeg blir husredd når jeg er alene, selv om det er midt på dagen. Innbiller meg at noen har gått inn i huset og gjemmer seg, men jeg tør ikke gå å lete. Sitter og hører etter lyder. Har sett mye film for tiden og tenker på det, det er som om filmene blir endel av virkeligheten. Det gjør meg nervøs. Hva kalles dette, angst? Burde jeg slutte å se på film? Slutt å se skrekk- og alternative-filmer. Se kun koselige komedier. Anonymkode: d0e7f...e29 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Slutt å se skrekk- og alternative-filmer. Se kun koselige komedier. Anonymkode: d0e7f...e29 Ja men det er så få gode komedier. Thrillere er det jeg liker best, men det er vel ikke bra sikkert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja men det er så få gode komedier. Thrillere er det jeg liker best, men det er vel ikke bra sikkert. Får se noen dårlige, da. Anonymkode: d0e7f...e29 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får se noen dårlige, da. Anonymkode: d0e7f...e29 Kjedelig det da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Kjedelig det da. Bedre enn å bli redd, vel. Anonymkode: d0e7f...e29 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bedre enn å bli redd, vel. Anonymkode: d0e7f...e29 Ja det er vel det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.