Gå til innhold

NHD- og issomethingwrong svar meg plis og andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I pakistansk kultur er det vanlig å tulle med vedkommende om at en spiller syk eller later som, det menes som en komplimang.

For en stund siden sist sa en venn av pappa til meg '' lykkes du med å spille '' Når jeg fortalte at jeg er ferdig med utredning. Jeg spurte hvorfor han sa det, da sa han at han bare tullet. Så er det min mor som sa slutt å spill, når jeg sa at jeg er overvåket. Hun sa også at hun tullet og ville at jeg skulle slutte å si at jeg er overvåket

Men disse 2 hendelsene har utviklet seg til OCD. Jeg har fått masse tanker som sier til meg '' jeg spiller '' jeg spiller syk'' Disse tankene kom aldri før disse 2 hendelsene. Også er det slik at det er 2 ord som jeg er livredd for å si, det ene er '' jeg er psykotisk '' det andre er '' jeg er syk '' Hver gang jeg snakker med noen så er jeg veldig redd for at jeg har sakt disse ordene. Jeg er redd for å si disse ordene pga 1 ) Jeg kommer i fengsel pga politiet overvåker meg ) 2 ) Jeg er ikke psykotisk og er ikke syk, derfor er jeg livredd noen hører meg se disse ordene.

Politiet overvåker meg med hjelp av djevelen, om jeg har åpen munn og tenker at jeg er syk, da setter djevelen det i hodet til lokal politi og de bruker mine tanker i retten for å dømme meg. Jeg har sakt at jeg ikke er syk, om de hører meg si at jeg er syk blir jeg fengslet. Jeg har ringt til politiet og fortalt at de skal slutte å overvåke meg. Jeg prøvde for litt siden å komme i kontakt med politidirektøren. Dette er veldig plagsomt at politiet overvåker meg. I tillegg overvåker B kvinner meg , det er svært mange av dem i verden, som overvåker meg via djevelen. Det er helt klart at djevelen stjeler mine tanker. I tilegg har kvinnene via djevelen styrt kroppen min flere ganger for å få meg til å bli homofil ved at de styrer henda mine så jeg tar på kroppen min.

Kan noen bekrefte at det er ocd jeg har? Og tror psykiatrien at jeg spiller syk pga ocd? Jeg vil ikke bli stemplet som skuespiller, det er en vond følelse. Behandlerne mine sier de vet at jeg ikke spiller syk, men jeg vil høre fra NHD og dere andre

Anonymkode: 68a18...582

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I pakistansk kultur er det vanlig å tulle med vedkommende om at en spiller syk eller later som, det menes som en komplimang.

For en stund siden sist sa en venn av pappa til meg '' lykkes du med å spille '' Når jeg fortalte at jeg er ferdig med utredning. Jeg spurte hvorfor han sa det, da sa han at han bare tullet. Så er det min mor som sa slutt å spill, når jeg sa at jeg er overvåket. Hun sa også at hun tullet og ville at jeg skulle slutte å si at jeg er overvåket

Men disse 2 hendelsene har utviklet seg til OCD. Jeg har fått masse tanker som sier til meg '' jeg spiller '' jeg spiller syk'' Disse tankene kom aldri før disse 2 hendelsene. Også er det slik at det er 2 ord som jeg er livredd for å si, det ene er '' jeg er psykotisk '' det andre er '' jeg er syk '' Hver gang jeg snakker med noen så er jeg veldig redd for at jeg har sakt disse ordene. Jeg er redd for å si disse ordene pga 1 ) Jeg kommer i fengsel pga politiet overvåker meg ) 2 ) Jeg er ikke psykotisk og er ikke syk, derfor er jeg livredd noen hører meg se disse ordene.

Politiet overvåker meg med hjelp av djevelen, om jeg har åpen munn og tenker at jeg er syk, da setter djevelen det i hodet til lokal politi og de bruker mine tanker i retten for å dømme meg. Jeg har sakt at jeg ikke er syk, om de hører meg si at jeg er syk blir jeg fengslet. Jeg har ringt til politiet og fortalt at de skal slutte å overvåke meg. Jeg prøvde for litt siden å komme i kontakt med politidirektøren. Dette er veldig plagsomt at politiet overvåker meg. I tillegg overvåker B kvinner meg , det er svært mange av dem i verden, som overvåker meg via djevelen. Det er helt klart at djevelen stjeler mine tanker. I tilegg har kvinnene via djevelen styrt kroppen min flere ganger for å få meg til å bli homofil ved at de styrer henda mine så jeg tar på kroppen min.

Kan noen bekrefte at det er ocd jeg har? Og tror psykiatrien at jeg spiller syk pga ocd? Jeg vil ikke bli stemplet som skuespiller, det er en vond følelse. Behandlerne mine sier de vet at jeg ikke spiller syk, men jeg vil høre fra NHD og dere andre

Hei!

Jeg vet pga av familie selv i din kultur at det er vanlig å tulle på den måten, men jeg er ikke enig i at det er ment som kompliment, det er ment som "ta deg sammen".

Jeg syns "ta seg sammen" ofte fungerer, men ved alvorlig sykdom fungerer det ikke.

Jeg tror du er alvorlig syk, og jeg tror det er vanskelig å få en pakistansk/indisk familie som helhet til å forstå og akseptere dette, de vil en vel, og med det, at man skal "ta seg sammen" og med det leve et godt liv. I familier med godt utdannede mennesker, lever også denne myten, eller håpet, eller kravet, eller oppfordringen, som i tillegg til krav, inneholder egentlig et ønske om at man vil andre det beste.

Jeg ser det ofte fungerer, men ved virkelig alvorlige sykdomstilstander ender det oftere fatalt.

Jeg tror ikke du spiller syk.

Anonymkode: 7e6d5...636

motorPrøysen
Skrevet

Du er klart psykotisk. Tankene du har om overvåkning, at andre har tilgang til tankene dine og at andre kan styre handlingene dine tyder alle på psykose, ikke OCD.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Helt enig med motorPrøysen: Det er ingen tvil om at du er psykotisk.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Helt enig med motorPrøysen: Det er ingen tvil om at du er psykotisk.

Jeg er sikker på at jeg ikke har psykose. For det jeg sier er realitet, jeg har flere logiske bevis.

Og motor som sier det ikke er ocd, så er det vel det. Feks akkurat nå har jeg ringt posten om praksisplass, jeg er livredd for at jeg har sakt at jeg er syk eller psykotisk til dem. Jeg vet jeg ikke har sakt det, men ocd og tvilen plager meg. Men om jeg har sakt det, da brukes dette mot meg i retten for å fengsle meg. Fordi jeg har sakt at jeg ikke er syk og ikke psykotisk, hører de at jeg sier jeg er det, da er det løgn fra min side, og dermed kan jeg bli fengsla på kjelleren på ila. 

NHD hva skal jeg gjøre med denne ocden som jeg fikk fra 2 personer som tullet med meg. Jeg har ikke sakt at jeg er syk, men ocden sier heletiden at jeg har sakt det. Det er livsfarlig å si dette ordet , for det får meg fengslet. 

Politiet har også planer å sikte meg for drap, misbruke dna profilen min. Politiet er ute etter meg rett og slett

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...