usikker Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Jeg er i behandling ved DPS, for bl.a spiseforstyrrelse. Nå vil psykologen min at jeg skal ta blodprøver hos fastlegen, for så å få prøvesvaret vurdert av DPS sin psykiater. Hvorfor det? Fastlegen har ikke funnet noe på mine blodprøver annet enn litt lavt kalium- og B12. Det var for ca ett år siden. Er det noe psykiateren ser etter som fastlegen ikke bryr seg med? Bruker Fontex og Sobril, har lav BMI (undervekt) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mai 2016 Skrevet 9. mai 2016 Nei, psykiateren ser ikke noe annet i svarene enn fastlegen. Men med SF er det ikke urimelig å ville kontrollere blodprøvene md jevne mellomrom. 0 Siter
usikker Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Skrevet 9. mai 2016 Da er det vel bare for at det skal forsvares med fysiske prøvesvar, at jeg får fortsette behandlingen... Fastlegen bryr seg ikke om å ta blodprøver, veier meg hos han ca hver annen mnd. Ikke noe annet enn "god dag, hvordan går det med deg" fra den kanten! Om ikke annet blir jeg 100 ml "lettere"! Haha! Tapp i vei! 0 Siter
ISW Skrevet 10. mai 2016 Skrevet 10. mai 2016 8 timer siden, usikker skrev: Da er det vel bare for at det skal forsvares med fysiske prøvesvar, at jeg får fortsette behandlingen... Fastlegen bryr seg ikke om å ta blodprøver, veier meg hos han ca hver annen mnd. Ikke noe annet enn "god dag, hvordan går det med deg" fra den kanten! Om ikke annet blir jeg 100 ml "lettere"! Haha! Tapp i vei! Dessverre bare 8 ml. Eller heldigvis kan man jo si :-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.