Gå til innhold

Ang risperdal.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvor lang tid tar det før risperdal er ute av kroppen? Tok det ikke i går, er det ute nå?

stjernestøv
Skrevet

Latuda får meg til å få lyst å være i cyberverden :) Håper det skjer, altså astralplanet. Føler meg lettere :) Eller er det bare innbilning? 

AnonymBruker
Skrevet

Husker du hva NHD oppfordret alle til å gjøre i trådene ang medisinspørsmål og deg? :) 

Anonymkode: b0b32...b80

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker du hva NHD oppfordret alle til å gjøre i trådene ang medisinspørsmål og deg? :) 

Og nå gjør vel du nettopp det han oppfordret alle til (å ikke gjøre)? 

Anonymkode: f0cbf...f9a

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo husker det, skal ikke stille flere medisin spørsmål. :) Får ikke svar sikkert uansett. 

Nicklusheletida
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo husker det, skal ikke stille flere medisin spørsmål. :) Får ikke svar sikkert uansett. 

Dette har du sagt mange ganger før også :-)

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Dette har du sagt mange ganger før også :-)

Nei det tror jeg faktisk ikke jeg har. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det tror jeg faktisk ikke jeg har. 

Jo, mange ganger :)

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, mange ganger :)

Nå tror jeg det er dere som surrer :) 

Nicklusheletida
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du får gå gjennom trådene dine for å finne ut hvem som har rett :)

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Et øyeblikk siden, Nicklusheletida skrev:

Er ikke flink til det jeg. Men det kan være det samme :) 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei.

I hver bidige tråd du starter om medisiner blir du konfrontert med at du starter mange kliss like tråder om medisiner. I de fleste av disse trådene svarer du det samme som du gjør her; at du skal slutte med det.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Nei.

I hver bidige tråd du starter om medisiner blir du konfrontert med at du starter mange kliss like tråder om medisiner. I de fleste av disse trådene svarer du det samme som du gjør her; at du skal slutte med det.

Ok. Skal gi meg. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Skal gi meg. 

Jeg tror du hadde hatt svært godt av å la tankene kretse rundt noe annet enn Felleskatalogen og tullball om planeter, tusser og troll. Gjør som legene dine anbefaler for a change. Det kan hende det hjelper.

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, Janus30 skrev:

Jeg tror du hadde hatt svært godt av å la tankene kretse rundt noe annet enn Felleskatalogen og tullball om planeter, tusser og troll. Gjør som legene dine anbefaler for a change. Det kan hende det hjelper.

De respekterer min tro iallefall, sykepleieren syns det er spennende. Så jeg forteller villig om det :) 

Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Skal gi meg. 

Husker du denne tråden fra i fjor sommer?  http://forum.doktoronline.no/topic/406324-feriehus/?page=1

Hvis dere skal på ferie i år, er det lurt å planlegge nå, ikke vente til alt er opptatt.  Kanskje du skulle søke litt på slike muligheter i stedet for å overfokusere på virkninger og bivirkninger.   

AnonymBruker
Skrevet

Virker som du kjeder deg endel.

Anonymkode: 274f9...1d8

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, laban skrev:

Husker du denne tråden fra i fjor sommer?  http://forum.doktoronline.no/topic/406324-feriehus/?page=1

Hvis dere skal på ferie i år, er det lurt å planlegge nå, ikke vente til alt er opptatt.  Kanskje du skulle søke litt på slike muligheter i stedet for å overfokusere på virkninger og bivirkninger.   

Har ikke så lyst på noen ferie jeg. Men samboeren skal på gatebil da, da skal vi overnatte i nærheten. Det blir bare to netter. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du kjeder deg endel.

Anonymkode: 274f9...1d8

Kjeder meg endel ja, sant det. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ikke så lyst på noen ferie jeg.

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kjeder meg endel ja, sant det. 

Da hadde det vel vært fint med noen dagers ferieavbrekk?  Jo mer man planlegger i god tid i forveien, desto mindre stress blir det ;)

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...