Gå til innhold

Ang risperdal.

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han sier hver gang at det er spennende. Ble usikker nå...

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han sier hver gang at det er spennende. Ble usikker nå...

Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja da lyger han jo til meg på en måte, gjør han ikke? Bare jatter med? Han sier jo det er så spennende det jeg tror på? 

Jeg synes du skal stole på dine egne opplevelser av relasjonen mellom dere og ikke la andres spekulasjoner påvirke deg. Å hevde at han lyver og er sleip, er etter min oppfatning kjipt mot både ham og deg.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Jeg synes du skal stole på dine egne opplevelser av relasjonen mellom dere og ikke la andres spekulasjoner påvirke deg. Å hevde at han lyver og er sleip, er etter min oppfatning kjipt mot både ham og deg.

Ja får prøve å stole på egne opplevelser av det, men ble bare litt usikker. Jeg er jo kjent for å være naiv, men syns ikke han virker sleip. Trodde ikke han løy heller, men men. 

Nicklusheletida
Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev:

Du har ikke vært tilstede i situasjonen og du vet heller ikke hva sykepleieren mener og ikke mener. Å påstå at han er sleip og dermed bidra til at Stjernestøv evt. mister tilliten til ham, er etter min oppfatning et destruktivt bidrag på linje med å foreslå å rote med medisiner.

Skjønte du ville dukke opp i tråden nå ,du pleier det :) jeg foretrekker ærlighet fremfor lureri, men slapp av, hun mister ikke tilliten. Det går over.

Skrevet
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Skjønte du ville dukke opp i tråden nå ,du pleier det :) jeg foretrekker ærlighet fremfor lureri, men slapp av, hun mister ikke tilliten. Det går over.

Du har ikke spesielt mye greie på en del av de temaene du uttaler deg bastant om.

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Er faktisk mer skeptisk nå, og kommer til å være litt på vakt. 

Nicklusheletida
Skrevet
14 minutter siden, frosken skrev:

Du har ikke vært tilstede i situasjonen og du vet heller ikke hva sykepleieren mener og ikke mener. Å påstå at han er sleip og dermed bidra til at Stjernestøv evt. mister tilliten til ham, er etter min oppfatning et destruktivt bidrag på linje med å foreslå å rote med medisiner.

Nicklusheletida
Skrevet
3 minutter siden, frosken skrev:

Du har ikke spesielt mye greie på en del av de temaene du uttaler deg bastant om.

Dette har jeg sett deg skrive til flere og det er en slags hersketeknikk, men da er det jo fint at du har greie på sp mye da og rette på oss andre ;)Jeg holder meg unna medisinspørsel , men ellers svarer jeg der jeg har lyst til å svare og så må du jo mene hva du vil om den saken. Jeg forventer absolutt ikke at alle skal være enige med meg. Det ville vært kjedelig og ja jeg tar sikkert feil i mye jeg. Ellers vil jeg ønske deg en God pinse og en fin 17 mai :)

Skrevet

Det kan være spennende å høre om overnaturlige ting. Ingen grunn til å mistro han på det.  

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting av det som kalles overnaturlig er virkelig. Det er per definisjon, siden bare det som er naturlig er virkelig. Jeg syns folk trenger noe ala hitchslap, bare at dette ikke dreier seg om kreasjonisme, men om aliens, illuminati og annen fri fantasi.

Anonymkode: 274f9...1d8

Nicklusheletida
Skrevet
13 timer siden, stjernestøv skrev:

Er faktisk mer skeptisk nå, og kommer til å være litt på vakt. 

Litt sunn skepsis skader ikke uansett, både til youtubevideoer og annet :)

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Litt sunn skepsis skader ikke uansett, både til youtubevideoer og annet :)

Ok :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...